آنر بند 5i؛ نسخه ارزان قیمت آنر بند 5 با پورت USB-A درونی در راه است

آنر بند 5i؛ نسخه ارزان قیمت آنر بند 5 با پورت USB-A درونی در راه است

دستبند هوشمند آنر بند 5i؛ نسخه ارزان قیمت آنر بند 5 با پورت USB-A درونی در راه است.

آنر بند 5 یکی از پرطرفدارترین دستبندهای هوشمند بازار است که اواسط سال 2019 معرفی شد. این دستبند هوشمند به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی، دارا بودن قابلیت پایش میزان اکسیژن خون و البته قیمت فوق العاده مناسب در کنار همه قابلیت‌هایی که دیگر مچ بندهای هوشمند دارند، محبوبیت خاصی دارد.

حالا گفته می‌شود که هواوی قصد دارد نسخه دیگری از این دستبند هوشمند را با نام Honor Band 5i معرفی کند که قیمت مناسب‌تری نسبت به آنر بند 5 دارد. البته گفته می‌شود که طراحی این مچ بند هوشمند تفاوت چندانی با آنر بند 5 نخواهد داشت.

گویا تنها تفاوت دستبند هوشمند آنر بند 5i نسبت به نسخه اصلی، اضافه شدن کانکتور USB-A داخل بند سیلیکونی مچ بند هوشمند خواهد بود. بنابراین برای شارژ کردن آنر بند 5i نیازی به یک آداپتور شارژ مخصوص و یا کابلی که مستقیما به آنر بند وصل شود، ندارید؛ بلکه برای شارژ کردن مچ بند هوشمند Honor Band 5i تنها کافی است بند آن را جدا کرده و مچ بند را مستقیما به سیستم وصل کنید.

دستبند هوشمند آنر بند 5i

پورت USB-A دستبند هوشمند آنر بند 5i

 

گفته می‌شود که مچ بند هوشمند آنر بند 5i از یک نمایشگر 0.96 اینچی با رزولوشن 160 در 80 پیکسل بهره خواهد برد و نوتیفیکیشن‌ها را حداکثر تا 30 کاراکتر نمایش خواهد داد.

ضمنا این دستبند هوشمند از همه قابلیت‌های مربوط به ردیابی سلامتی در آنر بند 5، از جمله سنجش ضربان قلب، پایش میزان اکسیژن در خون و... هم بهره خواهد برد. همچنین این مچ بند هوشمند مانند برادر بزرگ‌تر خود ضد آب بوده و تا عمق 50 متری آب دوام می‌آورد.

آنر بند 5i به بلوتوث 4.2 مجهز خواهد شد اما از NFC بهره نخواهد برد. عمر باتری آن هم بین 7 تا 9 روز، بنا به نوع استفاده تخمین زده می‌شود. ضمنا انتظار می‌رود که این دستبند هوشمند با اندروید 4.4 و iOS 9.0 به بالا سازگار باشد.

بنا به شنیده‌ها آنر بند 5i در سه رنگ صورتی، سبز و مشکی و با قیمتی حدود 22 دلار از اول نوامبر معرفی و راهی بازار خواهد شد.

رنگبندی دستبند هوشمند آنر بند 5i

رنگبندی دستبند هوشمند آنر بند 5i

 

خرید آنر بند 5 با بهترین قیمت

 

اخبار مرتبط:

دستبند هوشمند آنر بند 5 رونمایی شد؛ رقیبی جدی برای می بند 4 شیائومی

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر