هدفون بی سیم Hammerhead True Wireless ریزر با قابلیت حذف تاخیر صدا رونمایی شد

هدفون بی سیم Hammerhead True Wireless ریزر با قابلیت حذف تاخیر صدا رونمایی شد

هدفون بی سیم Hammerhead True Wireless ریزر با قابلیت حذف تاخیر صدا رونمایی شد. بررسی این ایرباد ریزر را در فیسیت ببینید.

اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و یا حتی ساعت‌ها روی گوشی خود به بازی می‌پردازید، حتما استفاده از هدفون‌های بی سیم برای شما آزاردهنده‌ترین گزینه ممکن است زیرا تاخیر صدا یکی از بارزترین مشکلاتی است که گریبان گیرتان خواهد شد. این مشکل حتی در هدفون‌های بی سیم گران قیمت هم به چشم می‌خورد. حالا اما ریزر، کمپانی معروف در حوزه تولید محصولات گیمینگ، یک هدفون بی سیم 99 دلاری را با نام Hammerhead True Wireless معرفی کرده است که این تاخیر صوتی را به خوبی مرتفع می‌کند. با بررسی این هدفون بی سیم ریزر همراه فیسیت باشید.

 

بررسی هدفون بی سیم Hammerhead True Wireless

طراحی و مشخصات

هدفون بی سیم Hammerhead True Wireless، درست مانند ایرپاد اپل از طراحی درون گوشی بهره می‌برد اما کاملا داخل گوشی قرار نمی‌گیرد. طرحی کلی این محصول هم، به نوعی تقلیدی از اپل است، در واقع در ادامه‌ی بخش توگوشی هدفون، شاهد یک بخش گوشواره‌مانند در این ایرباد بی سیم ریزر هستیم.

ضمنا این ایرباد ریزر از استاندارد IPX4 بهره می‌برد که آن را در برابر تعرق مقاوم می‌کند. از طرفی این ایرباد بی سیم ریزر دارای پنل لمسی است که کنترل آن را راحت می‌کند. در واقع به سادگی می‌توانید با لمس آن، یک موسیقی را مجددا پخش کنید و یا اینکه دستیار صوتی را فعال کنید.

ایرباد Hammerhead True Wireless - طراحی ظاهری

ایرباد Hammerhead True Wireless - طراحی ظاهری

حذف تاخیر صدا

هدفون بی سیم Hammerhead True Wireless ریزر برای گیمینگ طراحی و ساخته شده است. بنابراین حذف تاخیر صدا یک مسئله مهم در این هدفون است. از آنجایی که تاخیر در صدا، یکی از مشکلات همیشگی در دستگاه‌های بلوتوثی است، به همین دلیل ریزر آن را به بلوتوث 5.0 مجهز کرده است تا تاخیر صدا را پایین بیاورد.

حالا ریزر مدعی است که تاخیر صدا در این ایرباد به 60 میلی ثانیه رسیده است که در واقعیت این تاخیر صدا اصلا برای کاربر قابل تشخیص نیست. این تاخیر 60 میلی ثانیه‌ای یک ارتقا بسیار خوب است زیرا در هدفون‌های بلوتوثی، تاخیر صدا معمولا 200 میلی ثانیه است.

 

شارژ دهی ایرباد و کیس شارژ

با یک بار شارژ کامل این هدفون بی سیم ریزر، Hammerhead True Wireless برای مدت 3 ساعت دوام می‌آورد. البته کیس هدفون بی سیم Hammerhead True Wireless هم شارژ را در خود نگه می‌دارد. این کیس می‌تواند تا 4 بار این ایرباد بی سیم ریزر را شارژ کند که برای 15 ساعت مداوم، شارژ هدفون را تامین می‌کند.

هدفون بی سیم Hammerhead True Wireless

هدفون بی سیم Hammerhead True Wireless

قیمت ایرباد Hammerhead True Wireless

ریزر برای این هدفون بی سیم خود قیمت 100 دلاری را در نظر گرفته است. این در حالی است که ایرپاد نسل اول و ایرپاد 2 اپل حدود 150 دلار، ایرپاد 2 با کیس شارژ بی سیم 199 دلار و ایرپاد پرو، نسل جدید هدفون بی سیم اپل، حدود 249 دلار قیمت گذاری شده است. بنابراین قیمت مناسب ایرباد Hammerhead True Wireless ریزر نسبت به ایرپادهای اپل، یک برگ برنده برای آن محسوب می‌شود. گذشته از قیمت مناسب، قابلیت حذف تاخیر صدا و همچنین رنگ مشکی آن، برتری و تفاوت دیگر این ایرباد ریزر نسبت به هدفون‌های بی سیم اپل است.

 

 

اخبار مرتبط:

ایرپاد پرو ؛ نسل جدید هدفون بی سیم اپل معرفی شد

بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر