کیف پول تلگرام منتشر شد (نسخه آزمایشی)

کیف-پول-تلگرام_1572697407.jpg

نسخه آزمایشی کیف پول تلگرام منتشر شد. این نرم افزار برای ویندوز، مک و لینوکس قابل دانلود است.

تلگرام، پیام رسان امنی است که در برخی نقاط دنیا محبوبیت خاصی دارد اما حالا تلگرام گذشته از یک پیام رسان، به استارتاپی در حوزه بلاک چین تبدیل شده است. پس از گذشت مدت‌ها از اولین باری که خبر عرضه گرام، ارز دیجیتال مخصوص به تلگرام منتشر شد، حالا تلگرام کیف پول آزمایشی خود را منتشر کرده است.

دانلود و استفاده از کیف پول تلگرام

کاربران از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی تلگرام، نسخه آزمایشی اپلیکیشن کیف پول تلگرام را برای سیستم عامل مک، ویندوز و لینوکس 64 بیتی دانلود کرده و کلیدهایشان را از طریق شبکه آزمایشی TON دریافت کنند. سپس کیف پول تلگرام از کاربر می‌خواهد که 24 واژه (که از آن‌ها با عنوان Seed یاد می‌کند) انتخاب و ذخیره کنید و سپس یک پسورد هم برای پرداخت‌های خود انتخاب کنید تا بعد از اینکه کیف پول شما آماده شد، بتوانید ارز دیجیتال گرام را مبادله کنید.

بعد از نصب کیف پول تلگرام، زمانی که می‌خواهید از این کیف پول استفاده کنید با جمله زیر مواجه می‌شوید:

حالا شما یک کیف پول دارید که کنترل آن، به صورت مستقیم و بدون هیچ شخص میانی یا بانک، تنها در دست خودتان است.

کاربران می‌توانند گرام‌ها در شبکه آزمایشی TON از طریق یک ربات تلگرامی درخواست کنند که درخواست آن‌ها می‌تواند بین 5 تا 20 توکن باشد. تلگرام برای پاسخ‌گویی به این درخواست تنها یک دقیقه زمان نیاز دارد اما خود ربات به شما هشدار می‌دهد که در صورت شلوغ بودن شبکه، ممکن است درخواست شما کمی بیشتر زمان ببرد.

تراکنش گرام با ربات تلگرام

اخبار مرتبط:

درآمد 1.7 میلیارد دلاری تلگرام از دو پیش‌فروش ارز دیجیتال مخصوص به خود

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: coindesk


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر