تیزرهای شیائومی Mi Note 10؛ اولین گوشی 5 دوربینه دنیا با لنز 108 مگاپیکسلی

تیزرهای شیائومی Mi Note 10؛ اولین گوشی 5 دوربینه دنیا با لنز 108 مگاپیکسلی

تیزرهای شیائومی Mi Note 10؛ اولین گوشی 5 دوربینه دنیا با لنز 108 مگاپیکسلی است که اولین ویدیو تبلیغاتی آن منتشر شده است. با بررسی این ویدیو همراه فیسیت باشید.

چند روز پیش بود که شیائومی از گوشی جدید خود با نام شیائومی Mi CC9 Pro با 5 دوربین اصلی و لنز 108 مگاپیکسلی رونمایی کرد. حالا نوبت به نسخه جهانی این گوشی رسیده است که تحت عنوان Mi Note 10، ویدیوهای تبلیغاتی آن منتشر شده است.

شیائومی Mi Note 10

از نظر مشخصات، شیائومی می نوت 10 شباهت زیادی به Mi CC9 Pro دارد اما در برخی مشخصات، کمی متفاوت است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 730G به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و از هیچ کارت حافظه‌ای هم برای ارتقا حافظه پشتیبانی نمی‌کند.

درست مانند شیائومی Mi CC9 Pro، برگ برنده این گوشی هم دوربین پنجگانه اصلی آن است که اتفاقا در اولین ویدیوهای تبلیغاتی هم روی آن تاکید زیادی شده است. لنز اصلی این دوربین، لنز 108 مگاپیکسلی و لنزهای دیگر به ترتیب 12 مگاپیکسلی تله فوتو، 5 مگاپیکسلی، 20 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو است. دوربین سلفی این گوشی هم از یک لنز 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

مشخصات شیائومی Mi Note 10

دوربین شیائومی Mi Note 10؛ دوربینی خارق‌العاده

چندی پیش شیائومی اولین تیزرهای تبلیغاتی از این گوشی را منتشر کرده است که یک ویدیو روی دوربین گوشی شیائومی می نوت 10 متمرکز شده است و ویدیو دیگر هم طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. البته از آنجایی که شیائومی برگ برنده گوشی Mi Note 10 را دوربین اصلی قدرتمند آن قرار داده است، اصلا عجیب نیست که در اولین ویدیو تبلیغاتی آن، بیش از هر چیزی روی دوربین مانور بدهد.

گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 10 اولین گوشی دنیاست که به صورت همزمان از دو لنز مجزای تله فوتو بهره می‌برد که یکی از این دوربین‌ها از زوم 5 برابری و دیگری از زوم 2 برابری بهره می‌برد. ضمنا این را هم بگوییم که این گوشی به صورت کلی از زوم 50 برابری دیجیتال و زوم 10 برابری هیبریدی بهره می‌برد.

اگر به پنل پشتی نگاه کنید می‌بینید که سه دوربین اصلی در قسمتی یکپارچه قرار گرفته است سه لنز معمولی (برای ثبت تصویر)، اولتراواید (با زوایه دید 117 درجه‌ای) و ماکرو (امکان عکسبرداری از سوژه در فاصله بسیار نزدیک) را درون خود جای داده است. به لطف دوربین ماکرو این گوشی، شیائومی Mi Note 10 اولین گوشی هوشمند دنیاست که می‌تواند از فاصله 1.5 سانتی، تصویری پر از جزئیات را ثبت کند.

تیزر تبلیغاتی گوشی هوشمند شیائومی می نوت 10

مقالات مرتبط:

می CC9 پرو شیائومی با دوربین پنج‌گانه 108 مگاپیکسلی معرفی شد

ردمی 8 شیائومی معرفی شد؛ میانرده‌ای قدرتمند با قیمت 100 یورو

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر