مشخصات خانواده گلکسی S11 فاش شد؛ 5 گوشی با نمایشگر بزرگ

مشخصات خانواده گلکسی S11 فاش شد؛ 5 گوشی با نمایشگر بزرگ

مشخصات خانواده گلکسی S11 فاش شد؛ 5 گوشی با نمایشگر بزرگ، با و بدون شبکه 5G. با بررسی شایعات درباره این گوشی همراه فیسیت باشید.

پرچمداران بعدی سامسونگ، گوشی‌های خانواده گلکسی S11 هستند که این روزها بازار شایعات درباره آن‌ها شدیدا داغ است. نهایی شدن طراحی این گوشی‌ها هم بیشتر به این شایعات دامن زد. حالا ساعتی پیش ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای مجازی، اطلاعات تازه‌ای را درباره پرچمداران بعدی سامسونگ اعلام کرده است. بنا به شایعات می‌دانیم که خانواده گلکسی S11 امروز شامل 5 عضو هستند. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی‌ها می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

گلکسی +S11؛ نمایشگری بزرگ و مجهز به 5G

شایعات مبنی بر آن است که گوشی هوشمند گلکسی +S11 که قدرتمندترین پرچمدار 2020 سامسونگ خواهد بود، با یک نمایشگر 6.9 اینچی خمیده معرفی شود. ضمنا گفته می‌شود که این گوشی از شبکه 5G هم پشتیبانی خواهد کرد. با این اوصاف کاملا مشخص است که گلکسی +S11 جایگزین گلکسی +S10 و نسخه 5G این گوشی خواهد بود. البته گلکسی +S10 و نسخه 5G آن به ترتیب به نمایشگرهای 6.4 و 6.75 اینچی مجهز شده بودند اما گلکسی +S11 کمی بزرگ‌تر خواهد بود. ضمنا گفته می‌شود که این گوشی کمی کشیده‌تر از نسخه‌های سابقش خواهد بود.

با وجود درزهای اطلاعاتی، هنوز جزییات نمایشگر این گوشی به صورت کامل فاش نشده است اما گفته می‌شود که گلکسی +S11 احتمالا از رفرش ریت 90 و حتی 120 هرتز بهره خواهد برد.

گوشی هوشمند گلکسی S11 سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی S11 سامسونگ

گلکسی S11؛ با و بدون 5G گلکسی S11

پرچمدار جایگزین گلکسی S10 اما گلکسی S11 خواهد بود که احتمالا از نمایشگر به مراتب بزرگ‌تر نسبت به گلکسی S10، بهره خواهد برد. بنا به ادعای ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای موبایل، احتمالا این گوشی به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهد شد که لبه‌های آن کاملا منحنی است. با این اوصاف نمایشگر این گوشی چیزی مابین گلکسی +S10 و نسخه 5G آن خواهد بود.

گویا تصمیم سامسونگ این است که این گوشی را به دو صورت راهی بازار کند، یکی مجهز به 5G و دیگری بدون 5G. دلیل این تصمیم هم، جذب کاربران بیشتر در سراسرجهان است. در واقع بسیاری از نقاط دنیا هنوز از تکنولوژی 5G پشتیبانی نمی‌کنند و خرید گوشی که از این قابلیت بهره می‌برد، عملا برای کاربران این مناطق کاربردی نخواهد داشت. از این رو سامسونگ برای جلب نظر این دسته از کاربران، تصمیم گرفته است نسخه‌ای از گلکسی S11 را بدون 5G و البته با قیمتی ارزان‌تر، راهی بازار کند.

 

گلکسی S11e ؛ ارزان قیمت‌ترین عضو خانواده

شایعات مبنی بر این است که سامسونگ یک مدل ارزان قیمت از پرچمدارانش را هم راهی بازار خواهد کرد که حرف e را یدک می‌کشد. ارزان قیمت‌ترین و کوچک‌ترین عضو خانواده گلکسی S11، که گلکسی S11e نام خواهد داشت، عملا رقیبی برای آیفون 11 و جایگزینی برای گلکسی S10e محسوب می‌شود.

به گفته ایوان بلس، سامسونگ قصد دارد تا در این گوشی، نمایشگر را کمی بزرگ‌تر از رقیب سابقش، یعنی گلکسی S10e کند. گویا این گوشی از نمایشگری 6.2 و یا 6.4 اینچی بهره خواهد برد. ضمنا قرار است این گوشی به نمایشگری با لبه‌های منحنی مجهز شود.

جالب اینجاست که این گوشی هم در دو نسخه مجهز به 5G و بدون 5G (یعنی با شبکه LTE) معرفی و راهی بازار خواهد شد تا به این ترتیب خانواده گلکسی اس 11 سامسونگ، 5 عضو داشته باشد.

خبر مرتبط: گلکسی S11e با باتری 3730 میلی ‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد

 

رنگبندی خانواده گلکسی S11

در اخبار جدیدی که درباره گوشی‌های این خانواده مطرح شده است، رنگ‌بندی این گوشی‌ها هم مشخص شده است. گویا گلکسی S11e در رنگ‌های آبی، خاکستری و صورتی و گلکسی S11 در رنگ‌های آبی، خاکستری، مشکی معرفی و راهی بازار خواهند شد.

 

زمان معرفی گلکسی S11

گفته‌های ایوان بلس حاکی از آن است که برنامه ریزی سامسونگ برای معرفی پرچمداران 2020 خود، نیمه دوم فوریه است. اما شایعات دیگری نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد در تاریخ 18 فوریه و قبل از کنگره جهانی موبایل 2020 از این پرچمداران جدید خود رونمایی کند.

 

 

اخبار مرتبط:

گلکسی S11 و شایعاتی از جنس واقعیت؛ دوربین 108 مگاپیکسلی نسل دوم

گلکسی اس 11 ؛ با اکسینوس 9830 و اسنپدراگون 865 معرفی می‌شود

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر