می بند 3i شیائومی با قیمت بسیار پایین معرفی شد

می بند 3i شیائومی با قیمت بسیار پایین معرفی شد

دستبند هوشمند می بند 3i شیائومی با قیمت بسیار پایین معرفی شد که شباهت بسیار زیادی با می بند 3 دارد.

شیائومی همواره به قیمت مناسب در برابر کیفیت محصولاتش معروف است. همین ویژگی‌ها باعث شده تا محصولات زیادی از این کمپانی از قبیل پاوربانک، هدست و... در بین ایرانی‌ها به شدت پرطرفدار شوند. علاوه بر این محصولات، دستبندهای هوشمند شیائومی که با نام می بند معرفی و راهی بازار شده‌اند هم در سراسر دنیا و البته ایران، فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند. می بند 4 آخرین و جدیدترین دستبند هوشمند این کمپانی است که نسبت به قابلیت‌هایش، نسبت به سایر دستبندهای هوشمند همرده خود قیمت بسیار مناسبی دارد.

حالا شیائومی یک مدل اقتصادی‌تر از دستبندهای هوشمند خود را با نام می بند 3i معرفی کرده است. این ردیاب سلامتی شباهت بسیار زیادی به می بند 3 دارد با این تفاوت که Mi Band 3i از سنسور ضربان سنج قلب بهره نمی‌برد. البته شیائومی در تصاویری که از این ردیاب سلامتی منتشر کرده، پست دستبند را نشان نداده تا به این موضوع اشاره مستقیمی نکند. به دلیل همین کمبود سنسور پایش ضربان قلب، شیائومی ردیاب سلامتی می بند 3i را با قیمت بسیار پایین 18 دلار عرضه خواهد کرد.

تصاویر منتشر شده از می بند 3i

تصاویر منتشر شده از می بند 3i شیائومی

 

به جر کمبود سنسور ضربان سنج قلب، هیچ تفاوت دیگری بین می بند 3 و می بند 3i وجود ندارد. این ردیاب سلامتی از یک نمایشگر آمولد 0.78 اینچی سیاه و سفید، با رزولوشن 128 در 80 پیکسل بهره می‌برد. ضمنا دکمه پایین نمایشگر هم یک روش برای کنترل می بند 3i است. همه قابلیت‌های دیگر همچون سیستم پایش خواب، نمایش نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌ها، باز کردن قفل گوشی و... در این دستبند هوشمند ارزان قیمت شیائومی دیده می‌شود که با توجه به قیمت پایین آن، به راحتی می‌توان از سنسور ضربان سنج قلب چشم‌پوشی کرد.

قابلیت‌های دستبند هوشمند می بند 3i شیائومی

قابلیت‌های دستبند هوشمند می بند 3i شیائومی

 

از آنجایی که دستبند می بند 3i جزیی از اکوسیستم شیائومی است، با دستگاه‌هایی که به بلوتوث 4.2 مجهزند، جفت می‌شود. ضمنا برای استفاده از این ردیاب سلامتی باید از همان نرم افزار Mi Fit استفاده کنید.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این دستبند هوشمند جدید شیائومی با قیمت 18 دلار به فروش می‌رسد و گویا شیائومی آن را برای عرضه در بازار چین ارائه کرده است.

 

اخبار مرتبط:

می بند 4 در مقابل می بند 3 شیائومی؛ کدامیک مناسب شماست؟

راهنمای فارسی کردن می بند 4 شیائومی

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر