نحوه ذخيره سازی عکس ها در پيام های متنی سيستم عامل اندرويد

نحوه ذخيره سازی عکس ها در پيام های متنی سيستم عامل اندرويد

اخيرا در يکی از سايت های خبری اينترنتی از برنامه ای صحبت شده است که به طور خودکار همه عکس ها را برای کاربر ذخيره می کند . به جز اين برنامه ، يک برنامه ديگر نيز وجود دارد که اين فرايند را به گونه ای ساده تر برای کاربر به اتمام می رساند . اين برنامه جايگزين Save MMS attachments نام دارد

اخيرا در يکی از سايت های خبری اينترنتی از برنامه ای صحبت شده است که به طور خودکار همه عکس ها را برای کاربر ذخيره می کند . به جز اين برنامه ، يک برنامه ديگر نيز وجود دارد که اين فرايند را به گونه ای ساده تر برای کاربر به اتمام می رساند . اين برنامه جايگزين Save MMS attachments نام دارد . اين برنامه به کاربر اجازه نمی دهد برای عکس هايی که ارسال می کند اسم انتخاب کند اما عملکرد سريع تری دارد . با استفاده از اين برنامه و از طريق راهکار زير کاربر می تواند عکس هايی را که از پيام های متنی دريافت کرده است ، ذخيره کند :

- ابتدا کاربر بايد برنامه را دانلود و بر روی دستگاه اندرويد خود نصب کند ، با اجرای برنامه می توان ديد که همه عکس ها در برنامه قرار دارند .

- سپس کاربر بايد گزينه ذخيره سازی " Save" را که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد انتخاب کند . با اين کار همه عکس ها در گالری موجود در پوشه ذخيره سازی پيام های چندرسانه ای " Save MMS" قرار می گيرد .

- اگر کاربر بخواهد عکس ها را در يک پوشه ديگر و يا دوبار در روز ذخيره کند ، بايد برنامه را از طريق بروزرسانی به نسخه حرفه ای ارتقاء دهد .

يکی از ويژگی هايی که در اين برنامه گنجانده نشده است ، انتخاب عکس هايی می باشد که کاربر نمی خواهد آن ها را ذخيره کند . البته کاربر می تواند عکس ها را بعد از ذخيره سازی پاک کند . در هر حال بايد گفت که برنامه Save MMS attachments يک برنامه کاربردی برای همه کاربرها می باشد .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر