No.1، ساعت هوشمند D2 را عرضه کرد

No.1، ساعت هوشمند D2 را عرضه کرد

تولیدکننده گوشی هوشمند چینی No.1، به صورت رسمی از ساعت D2 رونمایی کرد. D2 یک ساعت مجلل است که دارای الماس و چرم خالص است. ساعت D2، دارای بدنه طلایی قرمز همراه با 60 الماس در لبه های صفحه گرد ساعت می باشد.
بدنه این ساعت دارای گواهینامه IP67 است به این معنی که در مقابل آب و خاک مقاوم می باشد. صفحه ساعت دارای قطر 40 میلی متری، لمسی با وضوح 240 در 240 پیکسل است.
این ساعت به دلیل استفاده از چرم خالص، ضد عرق و ضد حساسیت است و در رنگ های قرمز، قهوه ای و سفید موجود می باشد. ساعت D2، با پردازنده MTK2502 و یک باتری 350 میلی آمپری قدرت می گیرد. قابلیت اتصال بلوتوث 4 که با اندروید و iOS سازگار است، از دیگر ویژگی های این ساعت است. این ساعت نیز دارای حسگر ضربان قلب، دوربین 1.3 مگاپیکسلی داخلی، گام شمار، پیام دهنده متنی، پخش کننده آهنگ، تقویم، شماره گیر تلفن و برنامه های بسیار دیگری می باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر