چند دستگاه و یک شماره تلفن، ویژگی جدید شبکه تلفن همراه AT&T

چند دستگاه و یک شماره تلفن، ویژگی جدید شبکه تلفن همراه AT&T

AT&T، ویژگی های پیشرفته ای برای شبکه تلفن همراه ارائه کرده است که قابلیت NumberSync نامیده می شود. با استفاده از این ویژگی می توان یک شماره تلفن را با همه دستگاه های متصل به اشتراک گذاشت. با استفاده از NumberSync، مشتریان شبکه AT&T، به زودی می توانند با استفاده از چندین سیم کارت در گوشی های هوشمند، ساعت هوشمند، تبلت ها و دیگر وسایل متصل از یک شماره تلفن استفاده کنند.

هدف از این کار، اینست که به کاربر اجازه می دهد تا تماس های تلفنی و پیام ها را با هر دستگاهی فارغ از نوع برنامه یا سیستم عامل آن ارسال و دریافت کند. ویژگی NumberSync شبکه AT&T به ساعت های هوشمند این امکان را می دهد که با استفاده از یک سیم کارت، قابلیت پاسخگویی به تماس و مدیریت پیام ها دست یابند.
برای دسترسی به ویژگی NumberSync نیازی به وصل شدن به Wi-Fi یا بلوتوث و یا حتی منبع خارجی وجود ندارد. تنها با چند سیم کارت می توان از یک شماره تلفن استفاده کرد. با استفاده از این کار نیز می توان جعبه پیام صوتی را نیز با یکدیگر یکپارچه کرد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر