برنامه های اندرویدی برتر هفته: 20 تا 26 مهر

برنامه های اندرویدی برتر هفته: 20 تا 26 مهر

در هفته گذشته با برنامه های اندرویدی بسیاری کار کردیم. در اینجا قصد داریم تا چند مورد از بهترین برنامه هایی که در طول هفت روز گذشته از آنها استفاده کرده ایم؛ معرفی کنیم. برنامه مدیریت لیست to-do، یک ماشین حساب دقیق و یک آنتی ویروس از اپلیکیشن های برتر این هفته می باشند.

Any.Doدر هفته گذشته با برنامه های اندرویدی بسیاری کار کردیم. در اینجا قصد داریم تا چند مورد از بهترین برنامه هایی که در طول هفت روز گذشته از آنها استفاده کرده ایم؛ معرفی کنیم. برنامه مدیریت لیست to-do، یک ماشین حساب دقیق و یک آنتی ویروس از اپلیکیشن های برتر این هفته می باشند.

Nikkhah191

Any.Do یک برنامه جالب برای مدیریت لیست to-do است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا لیست هایی ساده برای کارهای خود و ضرب الاجل های آن ایجاد کنید. حتی امکان این را دارید که دوستان، خانواده و همکلاسی های خود را دعوت کنید که در این صورت می توانید با آنها برای انجام شدن کارها همکاری کنید.
یکی از ویژگی های مهم در Any.Do، هماهنگ شدن با چندین پلت فرم دیگر است مثلا شما در تبلت یا گوشی خود چیزی را وارد می کنید و ادامه آن را در خانه با کامپیوتر خود کامل می کنید. نسخه وب آن نیز یک رابط drag and drop دارد که می توان با آن به راحتی وظایف را سازماندهی کرد.
برای فهم بیشتر وظایف و ویژگی های این برنامه، بهتر است آن در عمل امتحان کنید.
لینک دانلود


ماشین حساب MyScript

Nikkhah192

واقعیت اینست که ماشین حساب اندروید، یک ماشین حساب ساده برای انجام کارهای پایه است و برای کسانی مفید است که محاسبات پیچیده ریاضی ندارند. ولی اگر می خواهید عبارت های ریاضیاتی مانند اعداد مرکب وارد کنید، از این ماشین حساب استفاده کنید.
ماشین حساب مای اسکریپت، یک برنامه فوق العاده برای نوشتن عبارت های پیچیده ریاضی است. شما به راحتی می توانید با انگشت خود بر روی صفحه نمایش گوشی خود عبارت را بنویسید و سپس اجازه دهید که برنامه از الگوریتم خود استفاده کند و نوشته ها را بلافاصله به متن دیجیتالی تبدیل کند.

لینک دانلود


آنتی ویروس CM Seurity

Nikkhah193

سومین برنامه این هفته، آنتی ویروس CM Security است. این آنتی ویروس به دلیل ویژگی های فوق العاده اش، از رقبایش پیش افتاده است. یکی از ویژگی های جالب این برنامه، Intruder Selfie است که به صورت اتوماتیک از شخصی که دوبار بر روی گوشی کد اشتباه وارد می کند، عکس می گیرد، یک Applock هم در کنار این آنتی ویروس قرار گرفته که برای برنامه های حساس یک رمزعبور در نظر می گیرد.

لینک دانلود

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر