NetApp شرایط را برای شریکان در بازار ترکیبی کلود بهتر می کند

NetApp شرایط را برای شریکان در بازار ترکیبی کلود بهتر می کند

NetAppطرح های آموزشی ویژه ای را در زمینه " سرعت بخشیدن به توانمندی شراکت" و " استفاده بیشتر از فرصت ها برای اکوسیستم شراکت" معرفی کرده است. خدمات انتقال داده های خوشه ای ONTAP برنامه ای جدید برای شریکانی است که آموزش های پیشرفته در زمینه کمک به مشتریان برای طیف کاملی از خدمات در انتقال را کامل کرده اند و شامل نصب کامل، پیکربندی پیشرفته و انتقال داده می باشد. شرکای توزیع NetApp مانند Arrow و Avnet گونه ای از این آموزش ها را برای شبکه های نمایندگی فروش خود ارائه می دهند.


NetAppطرح های آموزشی ویژه ای را در زمینه " سرعت بخشیدن به توانمندی شراکت" و " استفاده بیشتر از فرصت ها برای اکوسیستم شراکت" معرفی کرده است. خدمات انتقال داده های خوشه ای  ONTAP برنامه ای جدید برای شریکانی است که آموزش های پیشرفته در زمینه کمک به مشتریان برای طیف کاملی از خدمات در انتقال را کامل کرده اند و شامل نصب کامل، پیکربندی پیشرفته و انتقال داده می باشد. شرکای توزیع NetApp مانند Arrow و Avnet گونه ای از این آموزش ها را برای شبکه های نمایندگی فروش خود ارائه می دهند.

330x187xCloud 2 300x170.jpg.pagespeed.ic.t2yrCN2pPn
در اضافه، ملزومات محصولات فابریک داده ، کیت هایی برای حجم کاری خاصی است که به شریکان کمک می کند تا در انجام پروژه های کلود به مشتریان کمک کنند. کیت ها ترکیب نرم افزار، سیستم ها و/یا خدمات است که استقرار را سرعت می بخشد و مزایای فوری کلود ترکیبی را نشان می دهد.
کیت شتاب دهنده به اپلیکیشن ، ساخته شده برای متخصصان پایگاه داده، به شرکا اجازه می دهد تا به سرعت یک خوشه چهار گره کوچک را با سرور SQL  مایکروسافت یا پایگاه داده اوراکل مستقر کنند.این کیت قابلیت های ONTAP داده های خوشه ای و تمام فلش NetApp را برای حفاظت در برابر از دست دادن داده ها ، عملکرد بالا و دایمی نشان می دهد و مدیریت داده های جامع در بین فلش، دیسک و منابع کلود در یک پلت فورم را نیز ارائه می دهند. و یک کیت اوپن استک با FlexPod به مشتریان شرکایی که دارای حق اشتراک FlexPod هستند اجازه می دهد که با هزینه ها و قابلیت های معین، برای چند روز از کلود اوپن استک خصوصی استفاده کنند. کیت DR Snap-to-Cloud به شرکا یک محصول رونوشت ارائه می دهد تا بتوانند به نیاز های مشتری در زمینه جبران خسارات، توزیع داده و آزمایشات توسعه رسیدگی کنند که شامل اجازه نامه یک ساله برای اشتراک نرم افزار NetApp Cloud ONTAP و همچنین خدمات نصب و سه سال پشتیبانی می باشد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر