Surface Pro 4 به یکی از بهترین نمایشگرها مجهز است .

Surface Pro 4 به یکی از بهترین نمایشگرها مجهز است .

DisplayMate در زمینه انجام بررسی های پیچیده برروی نمایشگرهای گوشی های هوشمند و تبلت ها شهرت زیادی دارد . به گفته این موسسه ، Surface Pro 4 به یک نمایشگر حرفه ای و بسیار با کیفیت مجهز است . این تبلت از یک نمایشگر 267 ppi با رزولوشن 2736 در 1824 بهره می برد که در مقایسه با مدل قبلی 216 ppi بسیار پیشرفته تر می باشد .

DisplayMate در زمینه انجام بررسی های پیچیده برروی نمایشگرهای گوشی های هوشمند و تبلت ها شهرت زیادی دارد . به گفته این موسسه ، Surface Pro 4 به یک نمایشگر حرفه ای و بسیار با کیفیت مجهز است . این تبلت از  یک نمایشگر 267 ppi با رزولوشن 2736 در 1824 بهره می برد که در مقایسه با مدل قبلی 216 ppi بسیار پیشرفته تر می باشد .

به گفته DisplayMate ، نمایشگر این تبلت تصاویر بسیار خوبی را در فاصله دید معمولی در اختیار کاربر قرار می دهد . یکی دیگر از ویژگی های این نمایشگر دقت رنگ آن می باشد . مایکروسافت اعلام کرده است Surface Pro 4 بیشترین میزان دقت رنگ را در میان تبلت های موجود در بازار دارد . از دیگر ویژگی های ستودنی نمایشگر این تبلت می توان به میزان درخشندگی (436 cd/m2) و زاویه دید بسیار عالی نمایشگر این دستگاه اشاره کرد .

در عمل

DisplayMate در زمینه تست های انجام گرفته برروی نمایشگر Surface Pro 4 می گوید : " در تست های بسیار پیچیده ای که انجام شدند ، Surface Pro 4 آمار بسیار خوبی از خود به جای گذاشت که حتی سخت گیر ترین نقادان را متقاعد می کرد . البته این نکته نیز بیان شد که اگر کاربر به رنگ های اشباع شده بسیار زنده ، علاقه داشته باشد ، نمایشگر Surface Pro 4 در مقایسه با برخی از نمایشگرهای موجود نمی تواند نظر وی را به خود جلب کند . این امر در زمینه رنگ های طبیعی نیز صدق می کند .

نتایج این تحقیقات بیانگر این است که مایکروسافت درSurface Pro 4 در مقایسه با Surface Pro 3 معیارهای خود را در زمینه راندمان های عملکرد نمایشگر ، ارتقاء داده است . علاوه بر این می توان گفت که نمایشگر Pro 4 از نظر کارایی در رده های بالایی قرار دارد .

DisplayMate می گوید : " Surface Pro 4 به یکی از دقیق ترین و بهترین نمایشگرهای موجود در پلت فرم موبایل و OS مجهز است . "

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر