ویژگی های جدید آفیس آنلاین: افزونه کروم، به کارگیری اسکایپ و ...

ویژگی های جدید آفیس آنلاین: افزونه کروم، به کارگیری اسکایپ و ...

نسخه مبتنی بر وب آزاد مایکروسافت آفیس نسبت به قبل بهتر شده است. اکنون شما می توانید سریعا یک داکیومنت آنلاین آفیس را از طریق افزونه کروم یا قسمت پیام یا تماس ویدئوی اسکایپ باز کنید. افزونه کروم یک روش دم دستی برای ایجاد مستندات جدید است. با کلیک بر روی افزونه تازه کروم، گام های کمتری برای باز کردن فایل آنلاین آفیس بر روی وان درایو وجود خواهد داشت.

نسخه مبتنی بر وب آزاد مایکروسافت آفیس نسبت به قبل بهتر شده است. اکنون شما می توانید سریعا یک داکیومنت آنلاین آفیس را از طریق افزونه کروم یا قسمت پیام یا تماس ویدئوی اسکایپ باز کنید.  افزونه کروم یک روش دم دستی برای ایجاد مستندات جدید است. با کلیک بر روی افزونه تازه کروم، گام های کمتری برای باز کردن فایل آنلاین آفیس بر روی وان درایو وجود خواهد داشت.
برنامه داخلی اسکایپ در ماه گذشته به نسخه دسکتاپ آفیس 2016 افزوده شده بود و اکنون نیز این برنامه با آفیس آنلاین هم یکپارچه شده است. زمانی که شما در حال همکاری با فرد دیگری برای نوشتن داکیومنت هستید، می توانید در اسکایپ موجود در کنار آن، در مورد داکیومنت مورد نظر صحبت کنید.
ویژگی های دیگری مانند ویرایشگر ویژوال بیسیک بهبود یافته نیز به آفیس 2016 برای مک اضافه شده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر