مشخصات ، قیمت و تاریخ عرضه Nextbit Robin

مشخصات ، قیمت و تاریخ عرضه Nextbit Robin

اگر از دریافت پیام " حافظه پر است " خسته شده اید ، نکست بیت رابین راه حل نجات بخشی برای شماست . به گفته شرکت سازنده این دستگاه که در سال 2012 تاسیس شد ، حافظه داخلی نکست بیت رابین از طریق سیستم ذخیره سازی ابری تامین می شود از این رو کاربر دیگر با مشکل کمبود فضای حافظه مواجه نخواهد شد .

اگر از دریافت پیام " حافظه پر است " خسته شده اید ، نکست بیت رابین راه حل نجات بخشی برای شماست . به گفته شرکت سازنده این دستگاه که در سال 2012 تاسیس شد ، حافظه داخلی نکست بیت رابین از طریق سیستم ذخیره سازی ابری تامین می شود از این رو کاربر دیگر با مشکل کمبود فضای حافظه مواجه نخواهد شد .

سخنگوی شرکت سازنده این دستگاه می گوید : " ما دستگاهی را ساخته ایم که قدرت فضای ذخیره سازی ابری را در اختیار هر کسی که از cloud OS بهره می برد ، می گذارد . این کار انجام شد زیرا از تکیه به دیگران خسته شده بودیم . این کار انجام شد زیرا به آینده cloud-first ایمان داشتیم و همچنین چون هیچ کس دستگاهی که مد نظر ما بود را برای ما نمی ساخت . این همان گوشی همراهی است که مد نظر ما بود و فکر می کنیم گوشی مورد نظر شما نیز باشد . یک گوشی هوشمند تر ، قوی تر و جسور تر برای شما . "

تاریخ عرضه و قیمت نکست بیت رابین

اگر تازه با نکست بیت رابین آشنا شده اید پس از پروژه کیک استارتر در زمینه سرمایه گذاری برای این گوشی هوشمند بی خبر هستید . بهر حال هم اکنون هرکسی می تواند این دستگاه را سفارش دهد . اگر به نکست بیت استور مراجعه کنید می توانید رابین را قبل از زمان عرضه آن که ماه فوریه (12 بهمن تا 10 اسفند ) سال 2016 می باشد با قیمت 399 دلار سفارش دهید البته صادرات این گوشی همراه به انگلیس قیمت آن را 95 دلار افزایش می دهد . تجهیزات جانبی دیگری نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است که کاربر می تواند با پرداخت مبلغ تعیین شده برای هر یک ، آن ها را برای رابین سفارش دهد .

مشخصات و ویژگی های نکست بیت رابین

همان طور که در عکس ها دیده می شود نکست بیت رابین از نظر ظاهری تفاوت هایی با گوشی های هوشمند اندروید موجود در بازار دارد . در ادامه مشخصات مهم رابین ارائه می شود اما اصلی ترین ویژگی این دستگاه cloud-first بودن آن است . به گفته نکست بیت این یعنی گوشی به طور هوشمند خود را با نیازهای شما در زمینه میزان فضای داخلی وفق می دهد . نکست بیت رابین به حافظه داخلی 32GB مجهز است اما این حافظه براساس برنامه های مورد استفاده و فضای مورد نیاز کاربر تغییر می کند به این طریق که هر گونه اطلاعاتی که کاربر از آن استفاده نمی کند در سیستم ذخیره سازی ابری آفلود (offload) و هنگام اتصال به وای فای و اینترنت دوباره آپلود می شود . از این طریق کاربر می تواند 100GB فضای ذخیره سازی آنلاین را در اختیار داشته باشد .

همان طور که گفته شد مهم ترین ویژگی این دستگاه حافظه آن است اما نکست بیت می گوید : " ما برای ویژگی های آینده کلود فرست نقشه های بزرگی کشیده ایم . این ویژگی ها خود را به طور مداوم با کار و زندگی شما تطبیق می دهند و تجربه خوبی را در اختیار کاربر می گذارد . "

رابین در دو رنگ عرضه می شود و از یک نمایشگر 5.2 اینچی FHD IPS ، یک پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 808 ، یک رم 3GB ، دوربین اصلی 13Mp و دوربین ثانویه 5MP بهره می برد . این گوشی علاوه بر این به NFS ، اسکنر اثر انگشت ، بلندگو های استریو ، وای فای 11ac و باتری 2680mAh مجهز است . نکست بیت در نظر دارد رابین را با اندروید 6 مارشمالو و بدون واسطه به بازار عرضه کند بنابراین می توان اطمینان داشت که برنامه های دیگری توسط شرکت های میانجی بر روی این دستگاه نصب نمی شوند . رابین با یک بوت لودر نا محدود (unlocked bootloader) عرضه می گردد از این رو کاربر می تواند در صورت تمایل حافظه های دیگری مانند CyanogenMod را برروی دستگاه بارگذاری کند . از دیگر مشخصات دستگاه می توان به قابلیت شارژ سریع ، بلوتوث 4.0 LE ، وای فای a/b/g/n/ac و GPS اشاره کرد . رابین 149 میلی متر طول ، 72 میلی متر عرض ، 7 میلی متر ضخامت و تقریبا 150 گرم وزن دارد .

ZOKAEE267

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر