دلیل اصلی از دست رفتن اعتماد ، به گفته کاسپراسکای، این است که در سال 2015 این تامین کنندگان تا یازده درصد به خاطر رخنه در شبکه های سایبری مقصر بوده اند. این بررسی همچنین نشان داد که هزینه چنین حادثه ای برای شرکت ها تا 3 میلیون دلار نیز بوده است.
دلیل اصلی از دست رفتن اعتماد ، به گفته کاسپراسکای، این است که در سال 2015 این تامین کنندگان تا یازده درصد به خاطر رخنه در شبکه های سایبری مقصر بوده اند. این بررسی همچنین نشان داد که هزینه چنین حادثه ای برای شرکت ها تا 3 میلیون دلار نیز بوده است.
کریل اسلاوین، مدیر ارشد کاسپراسکای در انگلستان و ایرلند گفت: " برای جلوگیری از ضررها و تسهیل ارتباطات امن با تامین کنندگان، یک استراتژی چند وجهی مورد نیاز است. مشخص کردن حقوق دسترسی به بخش های شبکه شرکت برای کارمندان باعث می شود که دسترسی تامین کنندگان به منابع شرکت کاهش یابد."
پژوهشگاه کاسپراسکای اخیرا توزیع کننده Exertis UK را به منظور افزایش روت های B2B در انگلستان منصوب کرده است.
به گفته بخش فروش نرم افزار امنیتی، انتصاب Exertis خدمات ارزش افزوده را برای نمایندگان فروش پژوهشگاه کاسپراسکای به ارمغان خواهد آورد.
ثبت نظر