هدبند 3RDi با دوربین داخلی

هدبند 3RDi با دوربین داخلی

استفاده از دوربین GoPro برای تصویربرداری از وقایع زندگی، نه تجربه راحتیست و نه ظاهر جالبی دارد. برای حل این دو مسئله شرکت 3RDiTEK، دوربین 3RDi را عرضه کرد. این دستگاه به صورت یک سربند با دوربین داخلی در جلو است. با استفاده از بلوتوث می تواند با گوشی هوشمند ارتباط برقرار کند و فیلم ها را انتقال دهد و نیز می توان به صورت لمسی دوربین آن را برای عکاسی یا ضبط فیلم به کار انداخت.


ویدئوی این دستگاه وضوح 1080 پیکسلی دارد. رئیس شرکت می گوید که نمونه اولیه این دستگاه امکانات خاصی ندارد ولی این دستگاه در آینده پورت های microSD، فلش و میکروفون و طراحی زیباتری خواهد داشت.

nikkhah107
شرکت 3RDiTEK، ایده خود را در ایندیه گوگو مطرح کرده است که با اولین حامیان خود مبلغ 194 دلار به دست آورد. البته این دستگاه، تقریبا یک سال دیگر، در اواخر سال 2016 عرضه خواهد شد.

میتوانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر