موتور جستجوگر Being برای آیفون ویژگی تازه منتشر کرد

موتور جستجوگر Being  برای آیفون ویژگی تازه منتشر کرد


ویندوزفونی ها این روزها منتظر انتشار ویندوز 10 موبایل از سوی مایکروسافت هستند و به طور معمول برای ویندوزفون 8.1 آپدیت تازه و خوبی ارائه نمی شود و مایکروسافت فعلا تمرکزش را در قسمت گسترش و توسعه ی خدماتش در سیستم عامل های دیگر و تکمیل ویندوز 10موبایل معطوف کرده است.

این روزها مایکروسافت تحت پروژه ای که ظاهرا برنامه ریزی طولانی و جامعی برای آن دارد مشغول ارائه و گسترش خدمات و اپلیکیشن های خود مانند آفیس و آتلوک و موتور جستحوی بینگ برای سیستم عامل ios است.در اقدامی تازه مایکروسافت برای اپلیکیشن بینگ آپدیتی تازه ارائخ کرده است و اپلیکیشن ios ها با دریافت این اپدیت هوشمندتر می شود و کیفیت آن بهبود می یابد.ویژگی تازه ای برای نمایش جستجوها بینگ برای ios ها در نظر گرفته شده است و آن هم این است که نتایج جستجوها اطلاعات بیش تری در اختیار کاربر قرار می دهد و اطلاعات اپلیکیشن ها را هم نشان می دهد.

مدیر کل بخش جستجوی گوگل اعلام کرد از این پس کاربران با فضایی متفاوت از فضای بینگ دسکتاپ ها مواجه خواهند شد.با دریافت این آپدیت کابران خواهند توانست در هنگام جستجوی یک پاسخ به جز لیستی از نتایج مربوط با موضوعی که جستجو می کنند با گزینه ای رو به رو شوند که نوشه شده است "لینک عمیق" Deep Link. از این طریق می توانید بدون خارج شدن از بینگ و با استفاده از ابزارهای اپلیکیشن مورد نظر به جستجوی عمیق تری پرداخته و به جواب درستی که می خواهند برسند.همچنین این مدیر افزود فضایی که از این به بعد کابران در بینگ خواهند دید با روشی که موتور گوگل استفاده می کند متفاوت خواهد بود.برای مثال اگر "سن فرانسیسکو" را در بینگ جستجو کنید،تنها لیستی از وب پیج ها یا همان سایت ها را نخواهید دید بلکه در کنار این لیست،عکس ها،اطلاعاتی از ویکیپدیا،مقالات و اخبار مربوط ،فرودگاه هایی که در نزدیک آن جا است و نکاتی در مورد سفر به سن فرانسیسکو و... . این ویژگی باعث می شود دیگر نیاز نداشته باشید که بر وری هر وب سایت کلیک کنید و چندین دقیقه به دنبال اطلاعات مورد نظرتان باشید.این مدیر افزود یکپارچه سازی سرویس بینگ با سیستم عامل ios از اقداماتی است که کاربران زیادی را مجذوب خود خواهد کرد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر