افتتاح مراکز داده خدمات وب آمازون در انگلستان

افتتاح مراکز داده خدمات وب آمازون در انگلستان


مراکز داده وب آمازون به زودی در انگلستان افتتاح خواهد شد. این خبر خوبی برای انگلیسی ها خواهد بود چرا که دسترسی سریع تر و آسان تری به داده ها خواهند داشت. خدمات وب آمازون اعلام کرده است که یک مرکز داده انگلیسی را راه اندازی خواهد کرد. 


در حال حاظر مشتریان AWS انگلیسی ( خدمات وب آمازون) از خدمات داده  این شرکت که در مراکز داده آلمان و ایرلند  واقع هستند استفاده می کنند.
وزیر تجارت و سرمایه گذاری انگلستان ، لرد مود از این خبر در مورد گسترش مراکز داده استقبال کرد. او گفت : " تصمیمی که خدمات وب آمازون گرفته است خبر خوبی برای انگلستان می باشد. داشتن خدمات کلود امن برای خاک انگلستان اقتصاد دیجیتالی ما را بسیار پیشرفته خواهد کرد. "
خدمات وب آمازون گفته است که مراکز داده جدید دسترسی مشتریان به وب سایت ها، اپلیکیشن های موبایل، بازی ها، اپلیکیشن های SaaS، آنالیز داده های عظیم و اینترنتی کردن اشیا سریع و بدون تاخیر خواهد شد را پر سرعت تر و راحت تر می کند.
AWS IoT ( خدمات وب آمازون) یک پلت فرم جدید است که طراحی شده است تا اتصال به خدمات AWS را برای اتومبیل ها، توربین ها، شبکه های حسگر، لامپ ها و اسباب بازی ها راحت تر کند و شرکت ها بتوانند حجم زیادی از داده هایی که توسط دستگاه های متصل در مقیاس جهانی تولید می کنند را ذخیره، پردازش، تحلیل کنند و روی آن عملیات انجام دهند. 

600x250xData Centre 600x250.jpg.pagespeed.ic.dj0 Daky6j
AWS گفته است که مراکز داده در انگلستان در اواخر سال 2016 یا اوایل سال 2017 افتتاح خواهند شد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر