نسخه جدید عینک گوگل

نسخه جدید عینک گوگل


نسخه­ ی جدید عینک گوگل با همکاری شرکت عینک ساز ایتالیایی ساخته شد.مدیر عامل شرکت لوکسوتیکا، سازنده­ ی عینکهای دو برند معروف بنام Ray-Ban و Oakley، همکاری خود را با شرکت گوگل به منظور ساخت نسخه ­ی جدید عینک گوگل، اعلام نمود.

با رونمایی از نسخه­ ی جدید عینک گوگل، که هنوز هم در بازار به­ فروش می­ رسد، به گسترش و رواج این محصول اشاره می­ گردد.
همانطور که گفته شد نسخه­ ی ­دوم عینک گوگل با همکاری شرکت لوکسوتیکا در آستانه­ ی تولید می باشد و ماسیمو ویان، مدیر شرکت عینک سازی لوکسوتیکا، در یک نشست عمومی در میلان همکاری این شرکت را با گوگل اعلام نمود و اظهار داشت که ابتدا نسخه ­ی دوم این عینک را آماده می­ کنند و بعد از آن بر روی نسخه­ ی سوم این محصول کار می­ کنند.
اما جزئیات دقیقی راجع به زمان عرضه­ ی نسخه­ ی دوم این عینک به بازار چیزی بیان ننمود.
عینک گوگل با رونمایی نسخه­ ی اول آن در سال 2013، در میان علاقمندان به فن­ آوری بسیار محبوب واقع شد. اما به دلیل قیمت بالای 1500 دلاری آن، کاربران بسیاری از خرید این محصول صرف نظر نمودند و همچنین قابلیت این عینک برای تصویربرداری و فیلم برداری مخفیانه از حریم شخصی باعث شد بسیاری از صاحبان مشاغل از خرید و کاربرد این محصول خودداری نمایند.
شرکت گوگل بر این باور است که هدست دارای پتانسیل بالایی می­ باشد، اما نیاز به بازسازی دارد و در این حین گوگل در حال فروختن محصول خود به کاربران مشاغل مرتبط می­ باشد.در سال 2014، شرکت گوگل با همکاری شرکت لوکسوتیکا اقدام به بازسازی عینک با قالبی زیباتر نمود.سخنگوی لوکسوتیکا نیز اعلام نمود، ویان در سفر اخیرش به کالیفرنیا با تیم جدید این عینک دیدار نمود و این تیم بعد از اتمام فروش این محصول در ماه ژانویه، اقدام به اصلاح و تغییر ظاهر این عینک می ­پردازد و لازم به ذکر می ­باشد که یکی از کارمندان شرکت گوگل در حال حاضر تونی فادل است و رئیس بخش اتصالات خانگی شرکت "نست" می­ باشد و مدیریت و نظارت بر بخش توسعه­ ی عینک گوگل را هم برعهده دارد.
شرکت لوکسوتیکا که در حال حاضر یکی از بزرگترین و تولیدکنندگان مشهورترین برندهای عینک در جهان می­ باشد، به منظور تکمیل و اصلاح نسخه­ ی جدید عینک گوگل با شرکت اینتل نیز همکاری خواهد داشت و از عینک های نسل جدید در زمانی بین ماه ژانویه تا مارس رونمایی خواهد شد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر