ویژگی علایق آکادمیک به کورتانا افزوده شد

ویژگی علایق آکادمیک  به کورتانا افزوده شد


کورتانا دستیار صوتی شخصی ویندوز است و عملکرد ان تقریبا همانند سیری در اپل می باشد.این دستیار صوتی امروز آپدیت تازه ای دریافت کرده است و آن هم افزوده شدن ویژگی علایق آکادمیک یا همان علمی به کورتانا است.

کورتانا طبق آن چه که مایکروسافت از پیش اعلام کرده بود در حال رشد است و هر روز باهوش تر و کاربردی تر می شود.این روزها که به انتشار ویندوز 10 موبایل نزدیک تر می شویم ،کاربردی تر شدن کورتانا برای کاربران آینده ی ویندوزفونی ها خبر خوبی خواهد بود.مایکروسافت امروز اعلام کرد که ویژگی تازهای به کورتانا افزوده است و آن هم علایق آکادمیک یا علمی است.این گزینه به کاربران کمک می کند تا به راحتی به آخرین مقالات علمی و اخباری که در رشته ی ای که فرد از قبل مشخص کرده است و از کنفرانس های جدید و فراخوان آن ها و ... اطلاع یابد.کورتانا به صورت اتوماتیک بر اساس علایق شما که از روی جستجوهای شما و سایت هایی که به طور معمول از آن ها استفاده می کنید، شناسایی می کند و بر اساس این اطلاعات همواره به کمک شما در زمینه ی علمی خواهد آمد.این ویژگی به تدریج در دسترس کاربرن ویندوز 10 قرار خواهد گرفت و تا چند روز آینده کاربران می توانند از این ویژگی هوشمند کورتانا استفاده کنند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر