9 نکته جهت بالا بردن سرعت وای فای تجاری شما

9 نکته جهت بالا بردن سرعت وای فای تجاری شما

آیا سرعت پایین وای فای شرکت شما صدای کارمندانتان را در آورده؟برای داشتن سرعت بالاتر تکنیک های زیر را امتحان کنید.گذشت اون روزایی که داشتن وای فای پر سرعت در محل کار غنیمت بود. این روزها بسیار ضروری هست که به مشتریان و کارمندانبه طور یکسان سرعت و اعتبار اینترنت بی سیم ارایه شود.


"وب گردی" و "حفظ و نگهداری اطلاعات" مناسب برای شبکه های بی سیم بسیار حیاتی است؛ به ویژه برای شبکه هایی که تا به حال ترافیک سنگین داشته اند، مثل وای فای نقطه به نقطه در سالن های عمومی. پخش صحیح "فایل های ویدیویی" و "فایل های صوتی" از طریق وای فای نیز بسیار اهمیت دارد.

تداخل، قطع و وصل شدن، تنظیمات امنیتی نا مناسب و عدم نگهداری اطلاعات از عواملی هستند که میتوانند عملکرد بد وای فای را تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه روش هایی هست که شما را قادر به فائق آمدن بر این مشکلات می کند.
 اما قبل از اینکه وارد جزییات شویم، کمی اطلاعات پیش زمینه هست که باید بدانید.(شارژ وای فای که همان مدت زمان انتقال یک دستگاه بی سیم یا نقطه دسترسی  access point)AP) است.) شارژ وای فای حائز اهمیت است، زیرا فقط یک دستگاه قادر به انتقال در یک زمان و در یک کانال خاص است. دستگاه بی سیم و نقطه دسترسی  access point )AP) باید امواج رسانه ای به اشتراک بگذارند و تکلمکردن را به نوبت کنند.هر چه سرعت انتقال پایین تر باشد یک دستگاه شارژ بیشتری می کشد و زمان برای استفاده دیگر دستگاه ها کمتر می شود.
درسته، ورودی ها و خروجی های چندگانه چند کاربری (multiuser MIMO) یا (multiuser multiple input and multiple output)در حال حاضرامکان انتقال هم زمان برای چند دستگاه بی سیم در یک کانال را برای نقاط دسترسی ( Aps)فراهم ساخته است. به هر حال، این تکنولوژی نو ظهور است و مدتی طول خواهد کشید که تا همه دستگاه ها آن را پشتیبانی کنند بویژه برای تجارت و نقاط دسترسی (Aps) سطح اداری. به خاطر داشته باشید اگر در محل کار شما مکان هایی هست که پوشش دهی وای فای را شامل نمی شود، اضافه کردن یا جا به جا کردن Aps  می تواند بهترین مکان برای شروع باشد. به هر حال اگر حفره های بزرگی در پوشش وای فای وجود ندارد و نگرانی رییس فقط سرعت پایین است، من پیشنهاد می کنم قبل از اضافه کردن یا جا به جا کردن Aps نکات این مقاله را کامل بخوانید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر