دروازه امنیت خانگی از سیستم عامل لینوکس استفاده می کند و دارای یک گوی نورانی است

دروازه امنیت خانگی از سیستم عامل لینوکس استفاده می کند و دارای یک گوی نورانی است

مدیر عامل این شرکت، یوسی آتیاس در LinuxGizmos گفته است که این دستگاه با سیستم عامل لینوکس مبتنی بر توزیع برودکام کار می کند. دوجو یک دستگاه امنیتی مدیریت تهدید یکپارچه (UTM) است که بین منبع اینترنت و روتر اینترنت شما قرار می گیرد.


مدیر عامل این شرکت، یوسی آتیاس در LinuxGizmos گفته است که این دستگاه با سیستم عامل لینوکس مبتنی بر توزیع برودکام کار می کند. دوجو یک دستگاه امنیتی مدیریت تهدید یکپارچه (UTM) است که بین منبع اینترنت و روتر اینترنت شما قرار می گیرد. دوجو و کوجو، یک دستگاه مشابه دوجو، موجی از تکنولوژی جدیدی هستند که ما را از شر سیستم های امنیتی ناکافی و قدیمی شده در برابر ابتدایی ترین انواع نفوذ نجات می دهند. این دستگاه ها شامل روتر هایی مانند  CZ.NIC Turris Omnia می باشند که با امنیت بالا و به روز رسانی های امنیتی خودکار طراحی شده اند.
در گذشته ، امنیت خانگی مشکل خاصی نبود، چرا که کامپیوتر های شخصی، گوشی ها، و تبلت هایی که از خدمات روتر استفاده می کردند سیستم های امنیتی خود را داشتند. اما امروزه که مصرف کنندگان خانه های خود را از دستگاه های خانگی که به طور اتوماتیک به وای فای متصل می شوند پر کرده اند، و بیشتر آن ها هیچ گونه سیستم امنیتی ندارند راه های بسیار بیشتری برای ورود بد افزار ها و هکرها وجود دارد. این دستگاه فقط یک سری درگاه اترنت دارد. طبق گفته آتیاس، جزییات بیشتر در مورد سخت افزار ممکن است در آینده افشا شود.
با کمک خدمات کلود دوجو که به صورت خودکار سفت افزار تشخیص خطر را به روز رسانی می کند، دستگاه دوجو به صورت پیوسته ترافیک شبکه را تجزیه و تحلیل می کند و قوانین امنیت شبکه را اجرا می کند. این ترکیب می تواند " تعداد بالای تهدید های سایبری" را شناسایی کرده و متوقف کند و با گذشت زمان با تحقیق در مورد دستگاه شما و یافتن الگوها در رفتار دستگاه متصل میزان احتیاط را بالا برد. الگوریتم های تشخیص الگوی دوجو نیازی به آزمایش داده های شما و یا لزوما مطابقت یک حمله به لیست ویروس های شناخته شده و تهدیدهای بدافزاری ندارد. تجزیه و تحلیل توسط یک پلت فرم کلود تقویت می شود که فراداده ها را از همه دوجو ها جمع آوری می کند انجام می شود. البته دوجو لبز قول داده است که هیچ گونه داده شخصی جمع آوری نمی شود.

dojolabs dojo2 smdojolabs dojo3 sm


برای کسانی که نمی خواهند دائما اپلیکیشن اندروید و یا iOS موبایلشان را برای مشاهده به روز رسانی ها روی امنیت شبکه شان چک کنند، دوجو یک تکنو-گوی قابل حمل به نام پبل (pebble) فراهم کرده است. این دستگاه به رنگ های مختلف تغییر می کند تا شما را از این که کسی در حال تلاش برای ورود به شبکه شما هست مطلع کند. پبل، که دارای باتری شش ماهه است، با توجه به وضعیت امنیتی به رنگ های سبز، نارنجی و قرمز تغییر رنگ می دهد.
به گفته دوجو- لبز بیشتر خطر های امنیتی و خصوصی " بدون نیاز به درگیر شدن کاربر به صورت خودکار رفع می شوند" اساسا هرچیزی که به روتر شما متصل باشد حفاظت شده است. دوجو گوشی های هوشمند، تبلت و کامپوتر ها و همچنین دروازه های IoT و هرچیز خودکار در خانه را تحت پوشش خود قرار می دهد. همچنین وسایل متصل مثل دوربین های IP، مانیتور کودک، قفل های هوشمند و زنگ هشدار، سیستم های مدیریت انرژی ، تلویزیون ها ، سیستم های پخش صوتی تصویری ، پرینتر های متصل، را نیز تحت کنترل قرار می دهد.
دوجو همچنین می تواند شما را نه تنها از ویروس ها و حملات فیشینگ، بلکه از جاسوسی که سازندگان دستگاه هایتان ممکن است انجام دهند مطلع سازد. برای مثال، بعضی از شرکت های سازنده تلویزیون های هوشمند داده های شما را بدون اطلاع شما چک می کنند. در این موارد دوجو می تواند شما را مطلع سازد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر