مدیر عامل سابق مایکروسافت به یونیورسال شدن اپلیکیشن ها امیدی ندارد

مدیر عامل سابق مایکروسافت به یونیورسال شدن اپلیکیشن ها امیدی ندارد

استیون بالمر در بازه ی زمانی 2000 تا 2014 یعنی پس از استعفای بیل گیتس مدیر عامل مایکروسافت بود که بعد از وی نادلا جایگزین او شد.

استیون  بالمر در بازه ی زمانی 2000 تا 2014 یعنی پس از استعفای بیل گیتس مدیر عامل مایکروسافت بود که بعد از وی نادلا جایگزین او شد.درست که دیگر سمتی در این شرکت یعنی مایکروسافت ندارد اما اخیرا در مورد یونیورسال شدن اپلیکیشن ها اظهار نظر کرده است و در قسمتی از صحبت هایش به ساتیا نادلا تاخته است.بالمر معتقد است یونیورسال شدن اپلیکیشن نمی تواند کمبود اپلیکیشن ها را در ویندوز 10 دکستاپ و موبایل جبران کند.یکی از اصلی ترین صحبت هایش در مورد اجرا نشدن اپلیکیشن های اندرویدی بر روی ویندوز 10 و متوقف شدن پروژه ی آستوریا بود.پروژه ی آستوریا با هدف ارتقا تعداد اپلیکیشن های ویندوز موبایل با اضافه کردن امکان اجرای برنامه های اندروید بر روی ویندوز شکل گرفت و چندی پیش متوقف شد و یکی از دلایل آن سیستم امنیتی اعلام شد. به هر حال  بالمر معتقد است که یونیورسال کردن اپلیکیشن ها موثر نیست و به کمبود اپلیکیشن های ویندوزفون کمکی نمی کند و این ترفند نادلا نادرست است و مایکروسافت باید اجازه دهد اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی ویندوز 10 موبایل نصب شوند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر