نام شیائومی در میان پنج برند معروف گجت های پوشیدنی

نام شیائومی در میان پنج برند معروف گجت های پوشیدنی


سال گذشته شیائومی برای اولین بار وارد بازار گجت های پوشیدنی شد و نسبت به رشد سریع این کمپانی در زمینه ی اسمارت فون ها و تکنولوژی ،دست یابی به رنکینگ جهانی و استاندارهای مناسب دور از انتظار نبود.یک موسسه آمار تازه ای از فروش گجت های پوشیدنی منتشر کرده است و در بین این پنج برند نام سامسونگ به چشم نمی خورد.

شیائومی از آن دسته از کمپانی هایی است که به شدت در حال رشد است وسیاست های فروش خود را تنها به مارکت های کشورهای آسیایی معطوف نکرده است و در نظر دارد تا جهانی شود و در کنار برندهایی بزرگ بایستد و با آن ها به صورت جدی رقابت داشته باشد.هدفی که تقریبا به آن دست یافته است.طبق گزارشی که امروز منتشر شده است شیائومی افتخاری تازه در زمینه ی گجت های پوشیدنی به دست آورده است و جز پنج برند برتر دنیای تکنولوزی شده و مقام سوم را کسب کرده است.هر سال در ماه های آخر سال میلادی سازمان ها و موسسه ها گزارش هایی را در زمینه های مختلف در مورد بهترین و بدترین محصولات،فعالیت ها و غیره منتشر می کنند. یک موسسه به نام IDC طی تحقیقات و بررسی هایی که انجام داده است ،برندهای پر فروش و مطرح دنیای گجت های پوشیدنی را اعلام کرد.محصولات شیائومی نسبت به برندهای دیگر محصولات ارزان قیمتی تولید می کند.اما هنوز چینی ها گرایش بیش تری به خرید محصولات این کمپانی دارند و بیش ترین آمار فروش محصولات شیائومی در چین است و 97 درصد فروش محصولات این کمپانی در چین است. البته در بازار جهانی هم سهم قابل توجهی دارد.بیش ترین آمار مصرف کنندگان مربوط به مچبندهای FitBit مایکروسافت است و در حال حاضر محبوب ترین محصول پوشیدنی محسوب می شود و 22 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. به دنبال مایکروسافت اپل قرار دارد و مقام سوم هم مربوط به شیائومی است و 17.4 درصد سهم بازار را در اختیار دارد .مقام چهارم را برند گارمین Garmin در دست دارد که نسبت به سال گذشته امار فروش بیش تری داشته است .مقام پنجم برند BBK است که برندی نوظهور محسوب می شود و چینی است.قسمت جالب این آمار قرار نگرفتن سامسونگ در بین این پنج برند است و این که سامسونگ در آمار منتشر شده جز قسمت others یا برندهای دیگر قرار گرفته دارد و ساعت تایزن نتوانسته است فروش بیش تری از رقبای چینی خود داشته باشد

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر