بازی iBasket به ویندوز 10 موبایل می آید

بازی  iBasket به ویندوز 10 موبایل می آید


بازی محبوب iBasket به استور ویندوز 10 موبایل ویندوز 10 اضافه شد.این بازی که در پلتفرم های دیگر از بازی های محبوب و پر طرفددار است به ویندوز 10 هم راه یافت.مایکروسافت هر روز استور ویندوز 10 را پر بار تر می کند.ویندوز 10 موبایل به زودی از سوی مایکروسافت منتشر خواهد شد.

iBasket یک بازی ساده و جذاب بسکتبالی است که به طور گسترده در سیستم عامل های دیگر وجود دارد و محبوب است و حالا به استور ویندوز 10 راه یافته است و طراحان این بازی امیدوارند که این بازی در ویندوز 10 هم از محبوبیت مشابه برخوردار شود. این بازی در ابتدا برای سیستم عامل ios و سپس برای اندروید منتشر شده و حالا برای مایکروسافت منتشر شده است.مراحل بازی ساده هستند و از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست اما در عین حال جذاب و حتی کسب امتیاز بالا در آن اعتیاد آور است. این بازی گیم پلی بسیار ساده دارد و کاربر باید در مقابل سبد بسکتبال قرار بگیرید و در مدت زمان نود ثانیه تلاش کند که توپی که پرتاب می کند، به داخل سبد برود. هرچه توپ های بیشتری به سبد انداخته شود، امتیاز بالاتری هم کسب خواهد شد.این بازی دارای سه زمین مختلف بازی است.این بازی به اکانت فیسبوک گیمر متصل می شود و فرد می تواند نتایج امتیازات خود را با دوستانش به اشتراک بگذارد.این بازی منوی پیچیده ای ندارد.منوی اصلی این بازی بسکتبالی همانند آن چه در عکس زیر مشاهده می کنید،دارای چهار گزینه است،تنظیماتSetting،نتایج و امتیازات Score ،achievements و گزینه ی +Game که در آن قسمت می توان بازی های دیگری را که توسعه دهنده ی این بازی در استور دارد مشاهده کرد.

dfgfdgsdfdsghdfhb

گزینه ی لاگین به فیسبوک در بالای گوشه ی راست صفحه ی بازی وجود دارد و اتصال به فیسبوک را راحت و سریع می کند.صفحه ی اصلی این بازی و صداهای و موزیک های آن طراحی مینیمال و ساده ای دارند و شلوغ و گیج کننده نیستند.قبل تر اشاره کردیم این بازی سه نوع زمین بازی در اختیار گیمر قرار می دهد:

کلاسیک Classic: یک زمین بازی ساده شبیه زمین بسکتبال مدرسه ها

dfgdfgdfgdfgdgdg

کارتونی Cartoon : زمین بازی بالای پشت بام یک ساختمان است و تصویر آن رنگی و شادتر است و می توان گفت مانند نقاشی است.

fgdfgdfgdfgg

ماه Moon: زمین بازی بر روی کره ی ماه است اما خیالتان راحت باشد قانون جاذبه وجود دارد و قرار نیست بازی در شرایط معلق برگزار شود.

iBasket Moon Court

یک توپ بسکتبال در گوشه کنار صفحه ظاهر می شود و گیمر تنها نود ثانیه فرصت دار تا به بیش ترین امتیاز دست یابد و توپ ها را در سبد بیاندازدهمین ثابت نبودن محل توپ و زمان برای پرتاب بازی را با کمی چالش همراه می کند و گیمر باید دقت و سرعت عمل بیش تری به خرج دهد.شاید در ابتدا کسب امتیاز بالا سخت باشد، اما با تکرار گیمرها مهارت بیش تری در پرتاپ و کسب امتیاز به دست خواهند آورد.این بازی با گرافیک لومیاها سازگار است و مدل های جدید را به خوبی ساپورت می کند.برای مثال کاربران آینده ی لومیا 950 به خوبی می توانند از این بازی سرگرم کننده و شاد لذت ببرند زیرا سیستم عامل و گرافیک این گوشی ها به خوبی این بازی را حمایت می کند.

 

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر