احتمال خرید موتور جستجوی Four Square توسط یاهو

احتمال خرید موتور جستجوی Four Square توسط یاهو

از چندی پیش شایعاتی در مورد خرید موتور جستجویFour Square توسط شرکت یاهو پخش شده بود که گویا به تازگی این زمزمه ها باز هم به گوش می رسند. گزارشاتی که امروز و در همین راستا به دست آمده حاکی از آن است که یاهو در پی خرید این شرکت می باشد.

گفتنی ست که زمینه فعالیت این شرکت همانند شرکت های مشابه خود،جستجوی اماکن بر اساس موقعیت فعلی  افراد بر روی گوشی های همراه آنان می باشد. هیچ یک از مقامات رسمی این دو شرکت اما تاکنون نظری رسمی دال بر صحت این مطلب درج نکرده اند.
در همین حال یک منبع در گفتگو با خبرگزاری تِک کرانچ (TechCrunch) اذعان داشت که این معامله بین دو شرکت انجام پذیرفته، اما در مورد جزییات بیشتر هنوز خبری در دست نمی باشد.این منبع همچنین ادعا کرد خبرهایی که از گوشه و کنار می رسدحاکی از جوش خوردن معامله است. بنابراین چیزی که به زودی باید انتظار آن را کشید قطعیت خبر و اعلام آن توسط مقامات رسمی این دو شرکت می باشد.
گرچه گزارش جالب تر، ادعایی ست که برخی مقامات یاهو کرده اند و مدعی شده اند که حتی روحشان هم از موضوع خبر ندارد. در هر صورت چه این خبر از سمت مقامات دو شرکت بیان شده باشد و چه از سوی اقلیت مردم، اما حقیقت امر این است که هنوز صحت این شایعات تایید نگشته اند.
در شرایط کنونی هنوز چیزی قطعیت پیدا نکرده است. ممکن است در این امر دست های پنهانی در کار باشند که قصدشان انداختن این شرکت را در چنگ یاهو باشد. اما باز هم هیچ نشانه یا قطعیتی در این مورد وجود ندارد.
به هر حال مادامی که یاهو اقدام به خرید این شرکت نکند کماکان اخبار ضد و نقیض هم وجود خواهند داشت. گفته شده قیمت پیشنهادی یاهو برای خرید Four Square مبلغ900میلیون دلار بوده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر