رد هت از انتشار رد هت Enterprise لینوکس 7.2 خبر داد

رد هت از انتشار رد هت Enterprise لینوکس 7.2 خبر داد


شرکت رد هت از انتشار رد هت Enterprise لینوکس 7.2 خبر داد. در این مقاله به قابلیت ها و ویژگی های این به روز رسانی بیشتر آشنا می شویم.رد هت، که یک ارائه دهنده تکنولوژی منبع باز می باشد، از انتشار جدید ترین نسخه رد هت Enterpriseلینوکس 7.2 خبر داد. این خبر در ادامه انتشار خبر کلکسیون نرم افزار 2.1 رد هت و مجموعه ابزار های توسعه 4 ، که هر دو کاملا با 7.2 سازگار هستند منتشر شد.


طبق گفته این شرکت، تمرکز اصلی 7.2 روی امنیت، شبکه و بهبود مدیریت سیستم می باشد. در مورد امنیت، 7.2 یک پلاگ -این آناکوندا OpenSCAP را ارائه می دهد که امکان استفاده از امنیت مبتنی بر SCAP و پیکر بندی در طول روند نصب را فراهم می کند که یک نقطه شروع امن را برای استقرار سیستم ایجاد می کند. در اضافه، به اهمیت امنیت با DNS ( سامانه نام دامنه) دراین نسخه نیز اشاره شده است. سیستم مدیریت هویت (  IdM) رد هت حال DNSSEC را برای نقاط DNS پشتیبانی می کند.
برای ارتقا شبکه ، رد هت اعلام کرده است که توان عملیاتی در بسیاری از انواع مجازی سازی های تابع های شبکه (NFV) و محیط های شبکه تعریف شده با نرم افزار (SDN) دو برابر شده اند که در ادامه میزان سازی استک هسته ای شبکه است که زمان پردازش بسته را افزایش می دهد. همچنین قابلیت جدید TCP (DCTCP) نیز اضافه شده است که کمک می کند تا مشکل ازدحام TCP در مراکز داده حل شود. این DCTCP با هر دو رد هت انترپرایز لینوکس و میزبان های مبتنی بر ویندوز سازگار است.
ردهت انترپرایز لینوکس 7.2 همچنین ابزار های پیشرفته جدیدی نیز ارائه می دهد که به مدیریت سیستمی که به طور روز افزون در حال پیچیده تر شدن مراکز داده در مقیاس های بزرگ است کمک می کند. چنین ابزاری استراحت و بازیابی است، که یک ابزار آرشیو سیستم است که بک آپ های محلی در فرمت ISO برای فضای ذخیره سازی مرکزی یا از راه دور می گیرد. تصاویر ISO یک برنامه ترمیم فاجعه ساده شده را در بسیاری از موارد ارائه می دهد.
در اضافه، رد هت انترپرایز لینوکس 7.2 به طور کامل با Insights رد هت که یک پلت فرم تحلیلی اضافه از رد هت می باشد، سازگار است. Insights رد هت در ده سیستم رد هت انترپرایز لینوکس 7 به صورت رایگان موجود می باشد. این پکیج تجزیه و تحلیل مسائل تکنیکی را پیش از آن که به مشکل تبدیل شوند، توسط نظارت مستمر و تجزیه و تحلیل خودکار کشف می کند.
رد هت انترپرایز لینوکس 7.2 از امروز موجود می باشد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر