وارد شدن MistOS توسط Vapor IO

وارد شدن MistOS توسط Vapor IO


Vapor IOشروع به وارد کردن MistOS، اولین منبع باز با مدیریت سیستم عامل(os)کرده است.با یک تغییر مناسب در نرم افزار(SDDC)، نرم افزار هوشمندی توسط APLs ایجاد شده که قادر به سازماندهی خودکار داده است. با گسترش MistOS فضایی در سطحی بالاتر از ارتباطات موجود با مدیریت مرکز داده ها ایجاد شده که همه از طریق APLs انجام میشوند.MistOSمتصل شده به شرکت Open Date Center Runtime Environment (DCRE) است و شامل سخت افزار، سنسور ها و سیستم عامل با قابلیت های خروج از باند مدیریت در سطح مرکز داده می باشد. MistOS معرف لایه Open DCRE است.


MistOS اولین سیستم عامل منبع اختصاصی با مدیریت TOR است با قابلیت هایی بیشتر از آنچه در حال حاضر در محصولات اختصاصی شرکت وجود دارد. در ماه مارس سال 2015، vapor IO روش جدیدی را برای طراحی مرکز داده ارائه داده است. این محصول شامل اجزا سخت افزار،  Open DCRE، برای محاسبه پروژه هاست.vapor IO، vapor CORE را نیز معرفی کرده، محصولی اختصاصی که با قابلیت گسترش Open DCRE از طریق لایه های اطلاعاتی است. این سخت افزار و نرم افزار ، یک نقطه لمسی جدید یا یک درگاه جدیدی را ایجاد کردند که می تواند فضای زیر ساختی را در لایه های استخراج شده از IPMI (مدیریت هوشمند پلت فرم) یاDCMI  (مدیریت مرکز) ایجاد کند و به سمتApl-based،جایی که فضا برای جستجو در تمام سرور ها در زمینه حجم کار را دارد، حرکت کند.
علاوه بر دسترسی به vapor CORE Apl، از ویژگی های کلیدی Open MistOS به مرکز داده عبارت از :

  • *به روز رسانی سیستم
  • *سرویس کشف خودکار که MistOS ادغام ساده را شناسایی می کند.

*پشتیبانی از محتوایDocker و Open VSwitch on Raspberry Pi


در واقع هدف آن در ذخیره سازی مرکز داده و به عنوان سخت افزار یا نرم افزار در تصمیم گیری مهم است. Open MistOS همراه با  Open DCRE، Aplرا ارائه می دهد که توانایی صحبت کردن در فضاهای بالاتر و سطح های خودکار و امکان صدور تائید مرکز داده را دارد.
Open MistOS تحت نظرGNU General Public License (GPL)  اطمینانی ایجاد کرده که کد ها مشترک باشند. بدین معنی که منبع باز OS دو طرفه باقی بماند بنابراین می توان آن را تغییر داد( اما باید کد قبلی را وارد کرد)شرکت های سرمایه گذاری در فن آوری های انحصاری، سال ها پیش قفلی را برای پلت فرم ساخته اند. این صنعت بار ها نشان داده که تمایل زیادی برای ساخت استاندارد های باز و متصل دارد.  Open MistOS همراه باvapor CORE و vapor Chamber در Demo جلسه هفته آینده شرکت خواهند کرد. در این demo  نسخه آزمایشی از شبیه سازی PSU استفاده شده است و تجزیه و تحلیل vapor IO ، بالا رفتن درجه حرارت و انتفال خودکار سیستم عامل os، بستن سخت افزار و ارسال یک یادداشت به اپراتور مرکز را نشان می دهد.
کل سیستم را به صورت خودکار نشان می دهد .  این برای اولین بار در تاریخ است که کاری به طور کامل بدون دخالت انسان و توسط سیستم و محیط اطراف انجام می شود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر