فایرفاکس 43، با نسخه 64 بیتی برای ویندوز منتشر شد

فایرفاکس 43، با نسخه 64 بیتی برای ویندوز منتشر شد

مرورگر موزیلا فایرفاکس 43، منتشر شد. این نسخه از مرورگر علاوه بر به همراه داشتن اصلاحاتی، از نسخه 64 بیتی ویندوز نیز پشتیبانی می کند. فایرفاکس 43، در حال حاضر برای سیستم عامل های مک، ویندوز، لینوکس و اندروید، با ویژگی های جدیدی برای بالا بردن کیفیت موجود است.


انتشار فایرفاکس 64 بیتی برای ویندوز را شاید بتوان مهم ترین ویژگی این به روزرسانی ذکر کرد. فایرفاکس 43 با ویندوز 7 و ویندوزهای جدیدتر سازگار است که یعنی در حدود 80 درصد کاربران ویندوز می توانند از آن استفاده کنند. دلیل اهمیت نسخه 64 بیتی فایرفاکس برای ویندوز اینست که می توان برنامه های بیشتری را با امنیت بالاتر و اجرای سریعتر به کار برد.
از آنجاییکه نسخه 32 بیتی مرورگر می تواند حداکثر 4 گیگابایت فضای آدرس داشته باشد، نسخه 64 بیتی کارها را راحت تر می کند. برنامه های وب روزبروز بزرگتر شده و فضای آدرس دهی 4 گیگابایتی در بسیاری از مواقع نمی تواند نیاز کاربران را برآورده سازد، در حالیکه نسخه 64 بیتی این مسئله را حل می کند.
بازی های مبتنی بر مرورگر، اکنون با پشتیبانی فایرفاکس از نسخه 64 بیتی، بسیار راحت تر و سریعتر اجرا می شوند و کیفیت بالای آنها را بهتر می توان کنترل کرد.
زمانی که این مرورگر اجرا شود، نسخه 64 بیتی فایرفاکس 43 سریعتر خواهد بود زیرا توانایی دسترسی به دستورات و رجیسترهای جدید را خواهد داشت که به صورت قابل توجهی سرعت اجرای کد جاوااسکریپت افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، بسیاری از سایت ها ممکن است بر روی فایرفاکس 64 بیتی اجرا نشوند و نیاز به نسخه 32 بیتی آن داشته باشند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر