استور ویندوز 10 موبایل آپدیت شد

استور ویندوز 10 موبایل آپدیت شد


ساعاتی پیش استور ویندوز 10 موبایل مایکروسافت،آپدیت عمده ی دیگری دریافت کرد و برخی ویژگی ها و اپلیکیشن های این استور آپدیت شدند.ویندوز 10 موبایل به زودی از سوی مایکروسافت منتشر خواهد شد.

آپدیت استور ویندوز 10 موبایل آپدیت بزرگ و مهمی محسوب می شود.تغییرات صورت گرفته به شرح زیر است:

  • اولین نکته ی قابل توجه این آپدیت،بهبود عملکرد کلی استور است.استور پیش از پیش امن تر شده و سرعت اجرای آن بهبود یافته است.برای مثال هنگام باز کردن این برنامه روان تر اجرا می شود.
  • رابط کاربری برنامه تغییرات خوبی پیدا کرده است.صفحات برنامه ها بهتر اجرا می شوند و نمای بهتری پیدا کرده اند.گزینه ی "بررسی آپدیت" “Check for Updates” ،تغییر مکان پیدا کرده است و در سمت راست بالای صفحه قرار گرفته است و جزئیات بهتری را نمایش می دهد.
  • درحالت افقی،منوی همبرگری نشان داده نمی شود و به جای آن طبقه بندی های مختلف مشخص می شود.در گزینه ی دایره شکلی که کنار کادر جستجو افزوده شده است می توان تمام تنظیمات مربوط به اکانت کاربری را مشاهده کرد.

در واقع تغییراتی که داده شده اند فضای زیبا تر و کاربردی تری را به وجود آورده اند و این آپدیت صد در صد ارزش دانلود کردن را دارد.

wp ss 20151217 0004 620x349ayaz

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر