اعلام حمایت HGST از VMware VSAN

اعلام حمایت HGST از VMware VSAN

اعلام حمایت HGST ازVMware VSAN و افزایش 12GBS  SAS SSD MTBFHGST از شرکت دیجیتال، بخش گسترده ای از محصولات خود را برای آموزش مجازی VMware VSAN(VSAN)  اعلام کرد. این حرکتی برای تعریف نرم افزار ذخیره سازی معماری است که برای بازنگری از وضع موجود بری داده های معماری استفاده می شود.

VSAN یکی از عملکرد های کلیدی به دور از ذخیره سازی SAN است. HGST  دارای طیف وسیعی از درایو های SSD  که با VSAN کار می کند و به کاربران این اختیار را می دهد که ذخیره سازی را با محصولات HGST در محیط های VSAN انجام دهند.
برای سازگاری بیشتر VMware در آموزش خود از دستگاهای دیگری از جمله Ultranstar Ae6 SAS 512n, c10k1800 SAS 512n, c15k600 SAS 512n HDDS استفاده کرده است.اخیرا یک تجزیه و تحلیل رقابتی از 4KN C15K600 در بررسی HGST Ultranstar c15l600 15k  از شرکت HDD انجام شده است.
4kn HDDs  باVSAN سازگار نبوده است اما این ناسازگاری به دلیل VMware 4kn  است. VMwaew در آینده 4kn را پشتیبانی خواهد کرد اما زمان معینی برای ارائه این محصول مشخص نکرده است.
HGST S VSAN شامل HGST FlashMAXPcle SSD, s1122 pcle accelerator, s842, s846 SAS SSDs , 12Gb/s SAS Ultrastar SSD800MH.B, SSD1600MM SSDs است.
. 12Gb/s SAS SSDs با سرعت 2.5 میلیون ساعت MTBF کار می کند. رتبه بندی معمولی برای SSD  2 میلیون ساعت بود بنابراین در مقایسه با اکثر محصولات 25% افزایش داشته است. HGST  اعلام کرده که باید محصولات هلیوم تضمین بیشتری برای MTBF داشته باشند.
Server Side Flash (سرور فلش) بسیار سریعتر ارز بقیه فلش ها پیشرفت کرده است و بر اساس آخرین گزارش ها، فروش سرور های فلش تا 51% افزایش داشته و درامد سرور SSD به 3.9 میلیون دلار رسیده است. JDA ترکیبی از تجربه دو شرکت است که برای توسعهSAS SSD  با آنها همکاری می کند. HGST  دسترسی مستقیم به Intel Flash  است اگر چه عرضه گسترده SAS SSDs  به طور عمومی اعلام نشده است. 

HGST Announces VMware VSAN
در آزمایشات اخیر بر روی Intel s SSD ، موقعیت محصولات HGST SSD (گوشه سمت راست بالا از محفظه تست حرارتی) در میان محصولات Intel در آزمایشگاه قابل اطمینان Intel  تست شده است.
HGSY هم از سرعت 2.5 میلیون ساعت MTBF  در وبلاگ خود خبر داد اما این وبلاگ نشان نمی دهد که Intelهم بخشی از تلاش های این سیستم بوده است. با وجود JOA  در بین این دو شرکت و طبق نظرات گذشته از محصولات HGST S SAS در آزمایشگاه Intel ، میتوان به آزمایشگاه Intel  اعتماد کرد.
HGST  هنوز چند محصول قبلی را بر پایه 2 میلیون ساعت MTDF2  در بازار دارد اما در حال انتقال این محصول با محصول جدید یعنی 2.5 میلیون ساعت MTBF  است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر