غیرفعال ساختن کرتانا بر روی گوشی های اندرویدی

غیرفعال ساختن کرتانا بر روی گوشی های اندرویدی


آیا گزارش عرضه کرتانا بر روی اندروید را به یاد می آورید؟ دستیار صوتی مایکروسافت بالاخره بر روی یک دستگاه غیر مایکروسافتی عرضه شده بود ولی متاسفانه از امروز، کرتانا بر روی دستگاه های اندرویدی متوقف خواهد شد.


کاربران اندروید در پاسخ به Hey Cortana بر روی گوشی های خود، با هیچ عکس العملی مواجه نمی شوند. مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد تا این امکانات را به دلیل تناقضی که با جستجوی صوتی اندروید، پیدا می کند، متوقف کند. گفته شده است که این حرکت موقتی است ولی این شرکت اعلام نکرده که این توقف تا چه زمانی طول می کشد.
در واقع دستگاه های اندرویدی هم اکنون دارای ویژگی جستجوی صوتی هستند. تنها با گفتن OK Google، هر آنچه را که تمایل داشته باشید، جستجو می کند. حال اگر هر دوی این برنامه ها فعال باشد، گوشی شما نمی تواند آن را مدیریت کند.
با از کار افتادن کرتانا بر روی گوشی های اندرویدی و پیاده سازی نشدن دستورات صوتی در نسخه iOS، برای استفاده از کرتانا، حتما باید یک ویندوزفون در اختیار داشته باشید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر