حفاظت از اوپن استک کلود

حفاظت از اوپن استک کلود


حفاظت از اوپن استک کلود به بسیار مهم است و به هیچ وجه کار ساده ای نیست. حال دو سرکت پالو آلتو و میرانتیس نسل جدیدی از فایر وال را برای کلود به ارمغان آورده اند.حفاظت از امنیت کلود کار ساده ای نیست. حال میرانتیس(  Mirantis) و  پالو آلتو نت ورکز( Palo Alto Networks )یک شرکت بسیار مهم امنیت شبکه، به نیروهایی که توسط عملکرد شبکه های مجازی (VNF) به میرانتیس اوپن استک فایر وال اضافه می کنند پیوسته اند. این شریکان ادعا کرده اند که این ترکیب از اپلیکیشن ها در برابر تهدید های سایبری محافظت می کند و باعث ایجاد نوآوری و صرف جویی در هزینه ها در اکوسیستم اوپن استک کلود می شوند.


همچنین حفاظت از امنیت اوپن استک کلود را ساده تر نیز می کند. البته فقط مجازی سازی یک ابزار امنیتی خوب روی کلود کافی نیست. شرکت ها به یک راه حل امنیتی یک پارچه نیاز دارند که بتواند از پس محیط های مجازی برآید.
این دو شرکت با یک پارچه سازی و معتبر ساختن سری های VM از شبکه  پالو آلتو نسل بعدی فایروال مجازی با میرانتیس اوپن استک این کار را انجام می دهند. سیستم امنیتی VM به عنوان یک تصویر Glance در اوپن استک مستقر است که با شبکه تعریف شده با نرم افزار پیش فرض میرانتیس (SDN) یک پارچه شده است.
این شرکت ها ادعا های زیر را برای سیستم امنیتی خود دارند:
•    استقرار و ارائه آسان: سری های VM از شبکه Palo Alto به راحتی روی VM مستقر می شود و در اوپن استک کلود اجرا می شود.
•    هدایت ترافیک یک پارچه به فایروال سری های VM: ترافیک توسط کنترل گر SDN به فایروال سری های VM، بدون نیاز به تغییرات پیکر بندی دستی به شبکه های مجازی هدایت می شود.
•    نسل بعدی امنیت برای اپلیکیشن های مجازی و داده ها: این محصول مشترک دید و کنترل را در حجم، کاربرو اپلیکیشن با قابلیت برگردان آدرس شبکه درجه حرفه ای کامل (CGNAT) برای ارائه دهندگان خدمات فراهم می کند.
•    حفاظت پیشرفته:  محافظت پیشرفته در برابر تهدید های سری های VM ، امنیت در برابر سو استفاده، ویروس ها، جاسوس افزار ها و تروجان ها و همچنین تهدید های شناخته شده و ناشناخته، مانند تهدید های پیشرفته مداوم (APT) را حفظ می کند.
•    مدل امنیتی اجرای عدم اعتماد ( هیچ گاه اعتماد نکنید، همیشه تحقیق کنید) یک مدل امنیتی عدم اعتماد را در سطح اوپن استک کلود شما برای جلوگیری از حمله های جدید فعال می کند.

نتیجه نهایی نسل جدیدی از سیستم های امنیتی است که از اوپن استک در برابر حملات سایبری حفاظت می کند.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر