گزینه ی خرید گوگل ،خرید را از طریق تلفن های همراه را آسان تر می کند

گزینه ی خرید گوگل ،خرید را از طریق تلفن های همراه را آسان تر می کند


 
برخلاف گذشته که بیشتر از کامپیوترهای خانگی برای  استفاده از مرورگرها استفاده می شد،امروزه بیشتر گوشی های هوشمند این وظیفه را برای کاربران انجام می دهند.به همین دلیل است که بیشتر شرکت های فن آوری  در حال سقوط ، برای اضافه کردن قابلیت ها و ویژگی هایی برای تلفن های همراه تلاش می کنند.


با توجه به گزارشی از وال استریت ژورنال ،آخرین نوآوری گوگل،خرید دکمه هایی برای نتایج جستجو در اسمارت فون های گوگل است.
وال استریت ژورنال بیان کرد، با شدت گرفتن  تب خرید از eBay و آمازون ،گوگل به فکر راه اندازی فروشگاه های خرید اینترنتی خود افتاده است.
این دکمه در کنار لینک های حمایتی دیده خواهد شد و میتوانید در قسمت بالای تلفن های همراه خود آن را ببینید.
بر اساس گفته ها راه اندازی آن برای مردم سخت نخواهد بود. تنها باید بر روی این دکمه کلیلک کنند و سپس به یک صفحه وارد می شوند و عملیات خرید انجام میگیرد.
گزینه هایی مانند رنگ،اندازه،حمل و نقل در این صفحه طراحی شده تا عملیات خرید برای شما اختصاصی تر باشد.به هر حال کالاهای عرضه شده توسط این سیستم،در بازارهای آزاد هم قابل دسترسی است.
گفته شده این سیستم خرید در محدوده ی مشخص امتحان خواهد شد و بعد به صورت فراگیر عرضه می شود.گفته شده با این کار گوگل می خواهد سرویس ها و خدمات خود را برای کاربران افزایش دهد و فعلا این پروژه در چند مرحله انجام خواهد گرفت.
به نظر منتقدان این کار برای گوگل ریسک بزرگی است زیرا رقیبان بزرگی چون آمازون و  eBay دارد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر