قرارداد شیائومی و اینتل: یک پردازنده رایگان تبلت در ازای خرید یک پردازنده نوت بوک

قرارداد شیائومی و اینتل: یک پردازنده رایگان تبلت در ازای خرید یک پردازنده نوت بوک


تولیدکنندگان در سراسر جهان همواره در تلاش برای افزایش سود خود هستند و در بازار گوشی های هوشمند، این افزایش سود بسیار سخت است. یکی از روش ها برای کاهش هزینه، استفاده از مولفه های ساخته شده توسط خود کارخانه است و شیائومی نیز در همین راستا، به فکر تولید ابزارهای مورد نیاز افتاده است. گفته شده که این شرکت در تلاش برای ساخت پردازنده های خود می باشد.


البته هنوز هیچ خبری تایید نشده است، بنابراین نمی توان در این زمینه اظهارنظری کرد. اگر این حرف درست باشد، نمی توان انتظار داشت که این پردازنده پیش از سال 2017 یا 2018 در دستگاه های شیائومی دیده شود.
از سوی دیگر، اینتل در تلاش است تا شیائومی را برای استفاده از پردازنده های خود برای نوت بوک های تازه وارد، تطمیع کند. برای انجام این کار، هر پردازنده اینتل برای نوت بوک که شیائومی بخرد، اینتل یک پردازنده تبلت رایگان نیز به او می دهد. این کار به اینتل کمک می کند تا سریعتر بازار چین را در دست گیرد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر