نقد و بررسی ذخیره ساز همراه (QNAP NAS QGnieQG-103N)

نقد و بررسی ذخیره ساز همراه (QNAP NAS QGnieQG-103N)


مدل GNAP NAS QGenie که در سال 2014 معرفی شده است یک اختراع دیگر با ویژگی های منحصر به فرد است که این بار کاربرانی که امکان جابجایی برایشان مهم است را هدف قرار داده است. موبایل NAS بسیار شبیه دیسک های سخت بی سیم است که توسط شرکت سی کیت، وسترن دیجیتال و بقیه شرکت ها راه اندازی شده است.


این ذخیره ساز موبایل بسیار کوچک است با قابلیت ذخیره سازی بالا که به کاربران متعدد اجازه می دهد تا اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند. QGenieیک دستگاه 7 در 1 است با داشتن ویژگی های گسترده از جمله شارژ تلفن همراه ، یک نقطه دسترسی به wifi و غیره.
آیا QNAP QGenie می تواند یک همراه خوب برای محل کار یا تعطیلات باشد؟
داخل جعبه چه چیزهایی وجود دارد؟
وزن این دستگاه 115 میلی متر است با طول 58.5 میلی متر و عرض 17.5 میلی متر در جعبع کوچک و با نام تجاری QNAP بسته بندی شده است. محتوای جعبه شامل خود دستگاه QGenie یک کابل USB3.0  برای شارژ و انتقال اطلاعات و یک کتاب راهنمای کوچک است.

qnap-qgenie-1
این دستگاه خودش را کوچک تر از یک گوشی مدرن معرفی می کند اما ضخیم تر از آن است که برای اتصال به پورت اترنت استفاده شود. این دستگاه شامل یک صفحه نمایش OLED تک رنگ کوچک است که شما را در مورد سیستم، شبکه، باتری و وضعیت ذخیره سازی آگاه میکند. دو LED که برای قدرت و وضعیت گزارش استفاده می شود، باتری کم، وضعیت شارژ و wifi در دسترس بودن اینترنت را نشان می دهد.
شما می توانیددکمه موقت استراحت، دکمه OLED ، کارت حافظه SD  و پورت شارژ USB را ببینید. در امتداد لبه پایین یک فضا برای پورت اترنت ( 10.100 مگا بایت نه گیگا بایت) و همچنین یک USB3.0 برای انتقال داده ها با سرعت بالا وجود دارد.

qnap-qgenie-2
پشت دستگاه نام تجاری آن ثبت شده است. در داخل QGenieیک پردازنده قوی 600 مگا هرتزی در حال اجراست. این دستگاه RAM 64 MB و  16 MB FLSH RAM  را پشتیبانی می کند. 32 گیگ حافظه داخلی دارد و مقدار ذخیره سازی را می توان با یک USB  خارجی افزایش داد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر