چگونه اندروید را روی رایانه مانند ویندوز اجرا کنیم ؟!

چگونه اندروید را روی رایانه مانند ویندوز اجرا کنیم ؟!


آیا می خواهید نرم افزارهای اندروید را روی لپ تاپ و یا رایانه خود اجرا کنید ؟ خبرگزاری بی جی آر می گوید بهترین کار برای انجام این کار دانلود سیستم عامل رمیکس (Remix ) و اجرای آن روی رایانه می باشد . رمیکس سیستم عاملی است که در گذشته توسط برنامه نویسان عرضه شد . این سیستم عامل می تواند تجربه استفاده از ویندوز را در سیستم عامل اندروید در اختیار کاربر بگذارد .

شرکت جید (Jide ) که توسط موسسان سابق گوگل تاسیس شده ، یک سخت افزار مخصوص را برای سیستم عامل رمیکس ساخته است . این سازنده تصمیم دارد که ریمیکس را به طور رایگان در اختیار هرکسی بگذارد که می خواهد با رایانه خود تجربه استفاده از اندروید را داشته باشد . کاربران می توانند از روز دوازدهم ماه ژانویه (22 دی ماه) سیستم عامل رمیکس را از سایت شرکت جید دانلود و روی رایانه های x84 خود اجرا کنند .

برای اجرای این سیستم عامل کاربر تنها به یک فلش درایو FAT32 USB 3.0 دارای حداقل 8GB فضای خالی حافظه نیاز دارد . پس از این با راه اندازی مجدد رایانه ، سیستم عامل به طور خودکار از درایو USB راه اندازی می شود . هم اکنون شما سیستم عامل اندرویدی را بر روی رایانه خود دارید که کاملا به سیستم عامل ویندوز شباهت دارد .

امکان استفاده از رمیکس از طریق نصب فلش بر روی رایانه های x84 دیگر نیز وجود دارد . کاربران همچنین می توانند در سیستم عامل Mac نیز از همین طریق رمیکس را اجرا کنند . پس از طی کردن این پروسه ، کاربران می توانند وارد اکانت گوگل خود شوند ، نرم افزارهای اندروید را نصب کنند و همان گونه که در تبلت و یا گوشی های هوشمند اندروید از آن ها استفاده می کردند ، آن ها را اجرا نمایند . سیستم عامل طراحی شده Remix OS 2.0 می باشد که برمبنای اندروید لولی پاپ ساخته شده است . سازنده در نظر دارد در آینده ای نه چندان دور بیلد مارشمالو این نرم افزار میانجی را نیز در اختیار کاربران بگذارد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر