هدفون های CES 2016

هدفون های CES 2016


CES شلوغ امسال هدفون های مختلفی را به خود دید !
خبرگزاری تک رادار (techradar) می گوید : بهترین راه برای شروع سال جدید برای عاشقان فناوری پیگیری آنچه در نمایشگاه وگاس رخ داده است ، می باشد . CES 2016 هدفون های بسیار زیبایی را برای طرفداران موسیقی در خود جای داده بود ، هدفون هایی که اسم سازندگانی مانند سونی ، آدیو تکنیکا و گیبسون اینوویشنس را با خود یدک می کشیدند .

هدفون های بی سیم و مخصوصا هدفون های بی سیم اسپورت به میزان زیادی در نمایشگاه عرضه شده بودند البته محصولات خاص جالبی نیز در میان این هدفون ها دیده می شد .

آدیو تکنیکا (Audio-Technica)

mz74

آرت مانیتور (Art Monitor)

 

mz75

 

آدیو تکنیکا جدیدترین سری از هدفون های آرت مانیتور خود را برای طرفداران موسیقی عرضه کرده بود . این هدفون ها در قیمت های مختلفی عرضه شده بودند . مدل ATH-A2000Z برترین محصول عرضه شده توسط این سازنده تلقی می شد . این هدفون از یک روکش تیتانیومی ، درایورهای 53 میلی متری و دیافراگم های اسپورت کربنی بهره می برد و می تواند صدای با کیفیت بسیار واضحی را تولید کند . مدل های ATH-A2000Z و A1000Z هم در نمایشگاه حضور داشتند . آدیو تکنیکا از کابل های چهار سیمی مجزا در ساخت این هدفون ها استفاده کرده است . هدفون های ATH-A990Z و A550Z ارزان ترین محصولات عرضه شده توسط این سازنده بودند . هدفون های سری آرت مانیتور از این ماه در بازار عرضه می شوند .

ATH-MSR7NC

 

mz76

 

ATH-MSR7 آدیو تکنیکا صدای قدرتمند و با کیفیتی داشت و از نظر کاربران یک محصول خوب تلقی می شد . این سازنده هم اکنون مدل جدید این محصول را با پسوند NC عرضه کرده است که به قابلیت نویزگیر فعال مجهز است . آدیو تکنیکا اعلام کرده است که باتری این نویزگیر 360 درجه 30 ساعت آن را سرپا نگه می دارد . کاربران می توانند از این ماه NC را از بازار خریداری کنند .

ATH-SR5 و SR5BT

SR5 جدید محصول ارزان آدیو تکنیکا می باشد که قابلیت های MSR7 را در خود دارد . SR5 به درایورهای ترو موشن (True Motion)45 میلی متری مجهز می باشد اما صدای بدون اغتشاشی را در اختیار کاربر می گذارد . مدل بلوتوث این هدفون به بلوتوث 4.1 بی سیم مجهز است و قابلیت پشتیبانی AptX را دارد . ATH-SR5BT همچنین از فناوری NFC بهره می برد از این رو قابلیت اتصال به دیگر دستگاه ها را نیز دارد . از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هدفون می توان به عملکرد 38 ساعته باتری آن اشاره کرد .

کوای ویر (Kuaiwear)

mz77

کوای (Kuai)

ساده نام بردن از هدفون های کوای برای محصولات این سازنده چندان شایسته نیست . هدفون های این سازنده بیش از یک گجت بیومتریک می باشند که در گوش قرار می گیرد . هدفون های کوای ترکیبی از یک مانیتور ضربان قلب ، گام شمار، ساعت اسپورت ، پلیر قابل حمل و همچنین یک مربی مجازی می باشد که برنامه های تمرینی را از اینترنت می گیرد و کاربر را به ورزش کردن تشویق می کند . همه این قابلیت ها در قالب یک هدفون سبک وزن ضد آب در اختیار کاربر گذاشته می شود . باتری این هدفون 7 ساعت آن را روشن نگه می دارد . کاربران می توانند این محصول را هم اکنون سفارش دهند و تا آخر ماه آن را تحویل بگیرند .

گیبسون اینوویشنس (Gibson Innovations)

mz78

فیلیپس فلیت (Philips Flite)

mz79

هدفون های فیلیپس فلیت شرکت گیبسون وزن و قیمت ارزانی دارند و در سه مدل آئرولیت ، اورلیت و هایپرلیت در بازار عرضه می شوند . مدل های آئرولیت و اورلیت به درایورهای 32 میلی متری و هدبندهای تاشو مجهز می باشند . این هدفون ها روی گوش قرار می گیرند . مدل هایپر لیت به درایورهای 12.5 میلی متری مجهز می باشد . این هدفون که در داخل گوش قرار می گیرد به باس تیوپ مجهز است از این رو می تواند کیفیت صدا های دارای فرکانس پایین را افزایش دهد . گیبسون در نظر دارد مدل های آئرولیت و اورلیت را از ماه ژوئن (11 خرداد تا 9 تیر) و مدل هایپر لیت را از ماه آوریل (12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) در بازار عرضه کند .

mz80

فیلیپس HX1 وHX5

 

mz81

هدفون های سری HX به LED هایی مجهز می باشند که هماهنگ با موسیقی در حال پخش ، روشن و خاموش می شوند . کاربر می تواند با فشار دادن یک شاسی این LED ها را فعال کند . هدفون های سری HX1 از درایورهای 8.6 میلی متری بهره می برند و در داخل گوش قرار می گیرند . مدل های HX5 دارای درایورهای 40 میلی متری هستند و روی گوش گذاشته می شوند . گیبسون هر دو نوع هدفون را به پورت های BassReflex مجهز کرده است . هدفون های سری HX گیبسون را می توان از نظر قدرت صدا با اسپیکرهای NX Nitro این سازنده برابر دانست !

mz82

فیلیپس اکشن فیت (Philips ActionFit)

mz83

گیبسون دو هدفون جدید را به خانواده هدفون های اکشن فیت اضافه کرد . این دو مدل سری ران فری SHQ6500 و سری پیشرفته وایرلس فریدام SHQ7800 می باشند . هردو مدل بلوتوث را پشتیبانی می کنند اما مدل ران فری ضد عرق و مدل وایرلس فریدام ضد آب می باشد . گیبسون SHQ7800 را در سه طرح عرضه کرده است .

گوشی های بی سیم فیلیپس

گیبسون سه هدفون بلوتوث جدید را به خانواده فیلیپس اضافه کرده است . این سه مدل گوشی های MyJam FreshTones BT, Upbeat Metalix BT , Upbeat Metalix Pro می باشند . از ویژگی های این سه مدل می توان به کاربرد راحت و وزن کم آن ها اشاره کرد .

سونی

mz84

هدفون های بی سیم اچ . اییر سونی ( Sony h.ear wireless headphones )

mz85

سونی دو مدل جدید از هدفون های اچ . اییر را عرضه کرده است . هدفون های جدید Wireless NC سونی به نویزگیرهای فعال و میکروفون های داخلی و خارجی مجهز می باشند . این هدفون ها همچنین از قابلیتی به نام Automatic AI Noise Cancelling سود می برند که صداهای اطراف را بررسی می کند و به طور پویا میزان نویزگیری را تنظیم می کنند . سونی می گوید مدت عملکرد باتری این هدفون ها 20 می باشد. درایورهای 40 میلی متری این هدفون ها به دیافراگم های دارای روکش تیتانیومی مجهز می باشند و می توانند تا 40kHz فرکانس را تولید کنند . سونی همچنین یک گوشی وایرلس را عرضه کرده است که به درایورهای 9 میلی متری و میکروفون های داخلی مجهز می باشد .

mz86

سونی MDR-XB650BT

این هدفون های بلوتوث اعضای جدید سری هدفون های اکسترا باس می باشند که صدای باس بسیار خوبی را در اختیار کاربران می گذارد . هدفون های MDR-XB650BT به درایورهای 30 میلی متری مجهز هستند . فناوری اکسترا باس تنها در این هدفون ها در اختیار کاربر قرار می گیرد . هدفون های جدید سونی قابلیت اتصال aptX ، NFC و همچنین کنترل لمسی را در اختیار کاربر می گذارند .

هارمن و آندر آرمور (Harman and Under Armour)

mz87

هدفون های وایرلس هرت ریت (Wireless Heart Rate)

mz88

هارمن اینترنشنال و آندرآرمور با کمک یک دیگر دو هدفون بی سیم جدید را در CES عرضه کردند . این دو هدفون اسپورت با مهندسی JBL ساخته شده اند . هدفون های جدید وایرلس هرت ریت به مانیتور ضربان قلب مجهز می باشند . این گوشی های ضد عرق قابلیت اتصال بلوتوث 4.1 را در اختیار کاربر می گذارند . مدت عملکرد باتری این محصول 5 ساعت است . هرت ریت در ماه دسامبر (10 آذر تا 10 دی) در بازار عرضه می شود .

هدفون های بی سیم آندر آرمور

این هدفون ها تنها به قابلیت اتصال بلوتوث 4.0 مجهز هستند و مدت عملکرد باتری آن ها 8 ساعت می باشد . کاربران می توانند این محصول را از آخر ماه فوریه (12 بهمن تا 10 اسفند) در بازار خریداری کنند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر