سامسونگ گلکسی J1 در قالب تصویر

سامسونگ گلکسی J1 در قالب تصویر


خبرگزاری اندروید آتوریتی (androidauthority) می گوید در لحظه های پایانی سال گذشته سامسونگ تصاویر و مشخصاتی را در مورد گلکسی J1(2016) منتشر کرد . گوشی جدید در مقایسه با مدل عرضه شده در سال 2015 از یک نمایشگر بزرگ تر و همچنین روش طراحی جدید بهره می برد . امروز خبرگزاری @evleak اطلاعات بیشتری را در مورد این گوشی هوشمند در اختیار علاقمندان قرار داد .

در گذشته گفته شده بود که جی 1 ( J1 ) یک گوشی اقتصادی مجهز به یک نمایشگر 4.5 اینچی 400 در 800 پیکسلی ، پردازشگر اگزینوس 3457 ، GPU Mali-720 ، رم 1 گیگابایتی ، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی ، دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی و اندروید 5.1.1 می باشد .

براساس این مشخصات می توان گفت که جی 1 از یک نمایشگر LCD بهره می برد و چیزی به نام اسکنر اثر انگشت و دکمه های خازنی ندارد . نمایشگر این گوشی هوشمند از نظر اندازه در مقایسه با مدل پیشین بزرگ تر شده است ولی از همان رزولوشن تصویر بهره می برد . از دیگر تفاوت های این دستگاه در مقایسه با مدل پیشین خود می توان به سلیکون استفاده شده در جی 1 ،  رم ، پردازشگر و GPU ارتقاء یافته  این محصول جدید اشاره کرد . 

سامسونگ علاوه بر ارتقاء مشخصات فنی دستگاه ، طراحی نمای جلوی آن را نیز تغییر داده است . در ساخت نمای جلویی گوشی های گلکسی همیشه از یک رنگ استفاده می شده اما سامسونگ این بار در ساخت جی 1 از دو رنگ سفید و طلایی استفاده کرده است .

گوشی جدید در مقایسه با مدلی که درسال 2015 عرضه شد ، از یک نمای زیبا تر و جالب تر بهره می برد که باعث شده است این گوشی هوشمند کم تر ظاهر یک گوشی استاندارد اقتصادی را به خود بگیرد . برخی از کاربران معتقد هستند که راهکار طراحی مدل جدید یادآور نسل دوم گوشی های VAIO P می باشد که چند سال پیش توسط سونی در بازار عرضه شد . از آنجایی که مدل اولیه گوشی های سری جی در سال 2015 در اندازه های کوچک ساخته شدند ، می توان احتمال داد که سامسونگ امسال مدل های  جدید را حداقل در دو اندازه عرضه کند که مدل پایه آن همان طور که گفته شد از یک نمایشگر 4.5 اینچی بهره می برد . البته به طور دقیق نمی توان در مورد سایز نمایشگر مدل دیگر که احتمالا جی 5 نام دارد اظهار نظر کرد .

در زمان کنونی به طور دقیق نمی توان تاریخی را برای عرضه این گوشی هوشمند تعیین کرد اما از آنجایی که مشخصات این دستگاه به طور تقریبی اعلام شده است و عکس هایی از آن در اختیار خبرگزاری های مختلف قرار دارد ، می توان انتظار داشت که کاربران در طول چند هفته آینده شاهد رونمایی از جی 1 باشند . علاوه بر این می توان مطمئن بود که سازنده قبل از عرضه مدل های گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج { در ماه فوریه (12 بهمن تا 10 اسفند ) و یا ماه مارس (11 اسفند تا 11 فروردین) } از این محصول جدید رونمایی کند .

mz91

mz92

mz93

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر