طراحی خلاقانه وب سایت به صورت زنده

طراحی خلاقانه وب سایت به صورت زنده

اگر وب سایت شما همان چیزی است که باGeoCites در اواخر دهه 90 راه اندازی شده است، اکنون زمان تغییر رسیده است. این روزها مردم می خواهند سایت های جذاب را تجربه کنند که واضح، پر جنب و جوش و کاربردی باشند. هزاران ابزار وب سایت سازی موجود است که بسیاری از آنها برای بالا آمدن سیستم عامل طراحی شده است که می تواند هر سایتی را برای رسیدن به نتیجه بهتر هدایت کند.


همانطور که از اسمش پیداست OnePager یک ابزار برای طراحان است که می خواهند به سرعت سایت ساده ای بسازند. Minimalism امکان می دهد سایتی بسازید که اطلاعات مهمی دارد و به راحتی با اسکرول به بالا و پایین می رود و همه چیز را نمایش می دهد.
امروزه مردم در همه جا با استفاده از کا مپیوتر رومیزی، تبلت یا موبایل به اینترنت دسترسی دارند. به همین دلیل ساختن سایتی که از راه های مختلف در دسترس باشد لازم است. Moboom یک پلت فرم طراحی شده است و شما قادرهستید برای طراحی سایت بدون توجه به نوع دستگاه، گوش های هوشمند، تبلت یا pc به درستی آن را انجام دهید.پلت فرم با طراجی ساده، مراحل ساخت سایت را با Drag and Drop انجام می دهد. استفاده از این پلت فرم به افراد اجازه می دهد که بدون هیچ تجربه ای سایت سازی را به خوبی انجام دهند. به همین دلیل امروزه نمی توان فهید که کد ها را باید از طراحان واقعی یا غیر واقعی یاد گرفت.
تضمین Webydo این است که طراحان سایت نیازی به یادگیری ندارند.با این آزادی طراحان می توانند ایده ها و نظرات خود را به Mockup بفرستند. برخی افراد از الگوها برای طراحی سایت استفاده می کنند. این الگوها به مردم اجازه می دهد که اطلاعاتی از مراحل ساخت و طراحی وب بدست آورند.
Pixpa یکی از الگوهای بسیار جذاب است که به طراحان اجازه می دهد که هر موقع بخواهند طراحی سایت خود را عوض کنند. طراحان پلت فرم نیز SEO-friendly را برای برنامه نویسی با دامنه سفارشی بالا برای کاربران ارائه داده اند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر