شاهکار جدید خودرو ساز باواریایی ، بی ام دبلیو M2

شاهکار جدید خودرو ساز باواریایی ، بی ام دبلیو M2

شاهکار جدید خودرو ساز باواریایی ، بی ام دبلیو M2

این مدل ویژگی های محبوب زیادی دارد . M3 ، خودرو شاهکار کامپکت افسانه ای بی ام دبلیو ، در طول سال هایی که از تولدش گذشت رفته رفته بزرگ تر شد و فضایی را برای برداران جدید خود که جوهره او را به ارث برده بودند ، باز کرد . بی ام دبلیو M3 و M4 ، که هر یک بیش از 1.5 تن وزن دارند ، تفاوت های زیادی در مقایسه با مدل محبوب E30 M3 که در اواخر دهه 80 میلادی ظهور کرد و با قیمتی کمتر از 3000 دلار معیارهای خودروسازی آن سال ها را تغییر داد ، دارند .

مشخصات فنی

بی ام دبلیو سری 2 را چند وقت پیش در بازار عرضه کرد . با آمدن این خودرو بسیاری از علاقمندان دنیای خودرو خوشحال شدند . هم اکنون خودروساز باواریایی M2 را به بازار فرستاده است و این خودرو تنها یک جانشین محبوب دیگر نیست . یکی از دلایل این ادعا این است که سازنده می گوید M2 از نظر شتاب 0 تا 96 کیلومتر با مدل M5 صد هزار دلاری برابری می کند . این یعنی M2 در کمتر از 4 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می رسد . این خودرو به یک موتور شش سیلندر خطی توربوشارژر دار مجهز است که می تواند 365 اسب بخار تولید کند . از دیگر مزایای M2 این است که علاقمندان به سرعت می توانند آن را با جعبه دنده دستی خریداری کنند .

مشخصات ظاهری و قیمت

M2 ظاهر بسیار زیبایی دارد و به بدنه ای عضلانی مجهز می باشد که تشخیص دادن توانایی های این خودرو را ساده تر می سازد . این خودرو امسال به تعداد محدود و با برچسب قیمتی معادل 51,700 دلار وارد بازار می شود . بی ام دبلیو توانست تمام مدل های 1 M را در مدت کوتاهی به فروش برساند از این رو انتظار می رود که مدت زمان فروش همه M2 های تولید شده نیز چندان  طولانی نشود .

mz96

mz98

mz95

mz99

mz100

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر