مشکلات بیلد 11099 ویندوز 10

مشکلات بیلد 11099 ویندوز 10

امروز مایکروسافت بیلد تازه ای برای ویندوز 10 در حلقه ی فست (Fast Ring) منتشر کرد. شبیه بیش تر بیلدها، این بیلد تغییرات خاصی را اعمال نکرده و تغییرات جزیی و برای ارتقای هسته ی مشترک ویندوز بوده .هنوز ساعاتی از انتشار آن نگذشته  اما اشکلات این بیلد منتشر شده است.

هنوز چند ساعاتی از انتشار بیلد تازه نگذشته است که برخی مشکلات این بیلد مشخص شده است.کاربران حلقه ی فست اینسایدر مشکلاتی را تجربه و اعلام کرد اند که به شرح زیر است.

  • ورود به سیستم برای کاربران دستگاه هایی که از Citrix XenDesktop استفاده می کنند در بیش تر مواقع ممکن نیست.پیشنهاد می شود افرادی که با این مشکل مواجه می شوند به حلقه ی اسلو اسکیپ کنند.
  • امکان دارد اپلیکیشن هایی که به فلش پلیر Adobe Flash وابسته اند در هنگام اجرا کراش کنند.این مشکل در برخی از کاربرانی که از اپلیکشین هایی مانند اسکایپ،QQ (ویدیو پلیر)،ویچت و ... استفاده کرده اند دیده شده است.لازم به ذکر است کاربران مایکروسافت اج با کراش کردن مواجه نشده اند.
  • برخی از کاربران این بیلد اعلام کرده اند تنظیمات بیش تر اپلیکیشن هایشان ریست شده است و به حالت پیش فرض (دیفالت) بازگشته است. برای مثال موزیک ها و یا ویدیو هایشان به صورت پیش فرض با مدیا پلیر اجرا می شود.کاربران باید پیکربندی مجدد برای اپلیکیشن هایشان اعمال کنند.

این باگ ها و اختلالت برای یک بیلد نکته ی منفی محسوب نمی شود و به طور معمول بعد از دریافت چنین فیدبک هایی تیم فنی ویندوز 10 بر روی رفع اشکلات تمرکز می کنند تا در بیلد بعدی آن ها را رفع کنند.

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر