اوکیتل K4000 Pro ، یک گوشی مقاوم ارزان مجهز به یک باتری بزرگ !

اوکیتل K4000 Pro ، یک گوشی مقاوم ارزان مجهز به یک باتری بزرگ !

خبرگزاری فون آرنا (phonearena) می گوید : شرکت تازه تاسیس اوکیتل همیشه تمایل به عرضه محصولات خوب ارزان قیمت داشته است . محصول جدید این سازنده چینی ، K4000 Pro ، نمونه بارز این روند می باشد . قیمتی که اوکیتل برای فروش آزاد K4000 Pro تعیین کرده است 120 دلار می باشد اگرچه که این محصول جدید ویژگی های  زیادی را در اختیار کاربر می گذارد .

این گوشی هوشمند از یک قاب فلزی محکم مجهز به گوشه های تقویت شده بهره می برد که مقاومت آن را در مقابل زمین خوردگی افزایش می دهد از این رو K4000 می تواند در این زمینه با گلکسی نوت 4 و گلکسی آلفا برابری کند. K4000 Pro علاوه بر این به یک نمایشگر مجهز به شیشه آبداده شده 1.1 میلی متری مجهز است که ضربه پذیری بالایی دارد .

باتری K4000 Pro شش روز دوام می آورد !

در لیست مشخصات K4000 از یک نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی LCD ، یک پردازشگر چهار هسته ای 1GHz مدیا تک (MediaTek) 6735P ، یک رم 2GB و حافظه داخلی قابل ارتقاء 16GB نام برده شده است که با توجه به قیمت اقتصادی دستگاه ترکیب بسیار خوب می باشد . پردازشگر K4000 نمی تواند از عهده اجرای بازی های گرافیکی 3D برآید اما به راحتی می تواند کارهای روزمره را برای کاربر انجام دهد . اوکیتل در ساخت این محصول عمدا بر روی بازده توانی دستگاه متمرکز شده و عملکرد را اولویت دوم خود قرار داده است . ویژگی برجسته K4000 باتری 4600mAh آن می باشد که به گفته سازنده در صورت استفاده عادی از دستگاه آن را به مدت 6 روز فعال نگه می دارد .

از دیگر مشخصات این محصول 2 سیم کارته می توان به قابلیت پشتیبانی کارت حافظه microSD ، وای فای ، بلوتوث ، GPS ، USB OTG ، 3G و LTE آن اشاره کرد .سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید 5.1 لولی پاپ می باشد ولی کاربران در آینده نزدیک اندروید مارشمالو را دریافت خواهند کرد .اوکیتل K4000 Pro را با قیمت 120 دلار از تاریخ 19 ژانویه تا 1 فوریه (29 دی تا 12 بهمن ) پیش فروش می کند. کاربران همچنین می توانند این دستگاه را در روز های سه شنبه به طور عادی با قیمت 90 دلار خریداری کنند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوند .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر