Nutanix از انتشار نرم افزار رایگان heperconverged خبر داد

Nutanix از انتشار نرم افزار رایگان heperconverged خبر داد


Nutanixتلاش می کند که نسخه جدید رایگانش را وارد بازار کند. بدون SLA،تولید این محصول محدود است ولی مقیاس آن برای 4 سرور طراحی شده و کاملا آماده آزمایش کردن و آشنایی با این تکنولوژی است.


در حال حاضر متخصصان IT و طراحانی که دسترسی به این فن آوری را ندارند می توانند با استفاده از نسخه پشتیبانی شده ، این فن آوری را یاد بگیرند. دانشجویان و پژوهشگران ، هیچ کدام تا بحال فرصتی برای کار با سیستم عامل Nutanixرا نداشته اند.
اگر محصول بروز رسانی شود از طریق Prism UI در دسترس خواهد بود. قطعه سخت افزار جداست ولی می تواند توسط کاربر ساخته شود. Nutanix لیست سخت افزاری را ارائه داده که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. در اصل هر سروراستاندارد X86 می تواند مورد استفاده قرار بگیرد که شامل اختیاراتی مثل Cisco, Dell,HP,Lenovo و غیره است.
کاربران می توانند از سخت افزار های مختلفی استفاده کنند. هنگامی که سخت افزار در محل مناسبی قرار گرفته باشد، نرم افزار می تواند در کمتر از 1 ساعت اجرا شود. مدیر عامل شرکت Nutanix گفت: نرم افزاری را برای اولین بار در سال 2012 منتشر کردیم، اکنون Nutanix است که دارای فن آوری رو به رشدی است و انعطاف پذیری بالایی دارد. هر کسی که مایل است از این نرم افزار استفاده کند تنها با از بین بردن مشکل نیاز به سخت افزار اختصاصی و پذیرفتن سیستم عامل، می تواند از این فن آوری استفاده کند.
Community Edition در پورتال آنلاین Nutanix s NEXT  است و کاربران می توانند جواب سوالاتشان را بگیرند. همزمان با کنفرانس بعدی شرکت،Nutanix در 8 ژوئن سال 2015 در دسترس خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کنفرانس از سایت زیر دیدن کنید.


nutanix.com/communityedition


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر