رونمایی ازTransformer Book T100HA توسط شرکتAsus

رونمایی ازTransformer Book T100HA  توسط شرکتAsus


شرکت Asus از Transformer Book T100HA با باتری 14 ساعته، که برای کار با ویندوز 10 طراحی شده است، در نمایشگاه کامپیوتکس در تایپه، رو نمایی کرد. این دستگاه از معدود دستگاه هایی است که پورت USB 3.1 Type-C دارد. شرکت Asus جزییات زیادی راجع به ویژگی های این دستگاه ارایه نداده است، حتی قیمت آن هم مشخص نیست. در ادامه مختصری از خصوصیات Transformer Book T100HA آورده شده است.


در تاریخ 1 ژوین 2015، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Windows 10 برای کامپیوتر های شخصی و تبلت ها، از 29 ژانویه رسماً راه اندازی خواهد شد.
با نزدیک شدن به عرضه ی عمومی نسل جدیدی از یک سیستم عامل، سخت افزار های جدیدی تولید می شوند تا به محض ارایه ی سیستم عامل به بازار، آن را اجرا کنند.
شرکت Asus جز اولین شرکت هایی است که سخت افزار جدیدی سازگار با Windows 10 عرضه کرده است. Asus از Transformer Book T100HAبه همراه Windows 10 ، رونمایی کرد.
T100HA از 2 دستگاه قابل حمل تشکیل شده است، یک تبلت 10.1 اینچی با ضخامت 8.45 میلی متر به وزن 580 گرم و یک صفحه کلید که به راحتی می توان آن را از تبلت جدا کرد.Asus ادعا کرده که این دستگاه قادر است به مدت 14 ساعت بدون نیاز به شارژ، با باتری کار کند.
این دستگاه دارای پردازنده ی 4 هسته ای Intel Atom Cherry Trail ، 4 گیگا بایت RAM  و یک پورت USB 3.1 Type-Cمی باشد. شرکت Asus جزییات بیش تری در مورد این دستگاه ارایه نداده است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر