گلکسی S4 الگویی برای ساخت گلکسی S7 !

گلکسی S4 الگویی برای ساخت گلکسی S7 !

خبرگزاری تک رادار (techradar ) می گوید : یکی از بزرگ ترین ویژگی های آیفون 6S و آیفون 6S پلاس قابلیت ساختن عکس های متحرک دارای پسوند GIF می باشد . ظاهرا سامسونگ هم می خواهد گلکسی S7 خود را به این قابلیت مجهز کند . سامسونگ در گذشته نیز سعی کرده بود که گوشی های خود را با قابلیتی مشابه در اختیار کاربران بگذارد .

این سازنده گلکسی S4 خود را به ویژگی هایی با نام انیمیتد گیف ( Animated GIF ) و ساند اند شات (Sound and Shot) مجهز کرده بود . انیمیتد گیف می توانست تصاویر گرفته شده را در کنار هم قرار دهد و یک فایل GIF بسازد و ساند اند شات این قابلیت را برای کاربر فراهم می کرد که تصاویر گرفته شده را صدا گذاری نماید . این دو قابلیت عملکرد لایو فوتوز اپل را در اختیار کاربر می گذاشتند اما هرگز به عنوان یک مشخصه دائمی در گوشی های ساخته شده این شرکت مورد استفاده قرار نگرفتند . هم اکنون شایعات منتشر شده از این امر حکایت می کنند که سامسونگ دوباره می خواهد قابلیت مشابهی را این بار با اسم وایود فوتوز (Vivid Photos) روی گوشی جدید خود نصب کند .

گذشته دور

یک مهندس نرم افزار به خبرگزاری اندروید گیکس ( Android Geeks) گفته است که این قابلیت در حال ساخته شدن می باشد و انتظار می رود که ساخت آن تا قبل از عرضه گلکسی S7 پایان یابد . در صورتی که آماده سازی این ویژگی با تاخیر انجام شود کاربران آن را به همراه بروزرسانی نرم افزار گوشی ، دریافت خواهند کرد .

وایود فوتوز صدا را ضبط نمی کنند از این رو  اشتراک گذاری فایل های آن ساده تر می باشد . انتظار می رود که کاربران به راحتی بتوانند فایل های وایود فوتوز را در فیسبوک به اشتراک بگذارند زیرا این فایل ها شباهت بسیاری به فایل های GIF دارند . کاربرانی که از گلکسی S6 استفاده می کنند نیز هم اکنون می توانند نرم افزارهای انیمیتد گیف و ساند اند شات را از گلکسی اپ استور دانلود و روی گوشی های خود نصب کنند .

سامسونگ تنها سازنده اندرویدی نمی باشد که قابلیتی شبیه به لیو فوتوز را در اختیار کاربران می گذارد . اچ تی سی نیز یکی از سازندگانی بود که اچ تی سی وان را به قابلیتی به نام زو کپچر (Zoe Capture) مجهز کرد . این ابزار قبل و بعد از تصویر برداری فیلمی را از منظره مورد نظر کاربر تهیه می کرد .

گلکسی S4 یک گوشی محبوب می باشد که به راحتی از عهده کارهای گوناگون بر می آید . این گوشی هوشمند از نظر کارایی کلی مانند اچ تی سی وان نیست مثلا از نظر طراحی پایین تر از اچ تی سی وان قرار می گیرد اما کاربران زیادی از داشتن آن راضی می باشند .

محاسن گلکسی S4

- نمایشگر بسیار خوب

- پردازشگر فوق سریع

- دوربین قدرتمند

معایب گلکسی S4

- پیچیده بودن دستگاه به دلیل برخوردای از اپتکارات گوناگون

-داشتن مشکلاتی در زمینه UI

- القاء احساس ارزان بودن دستگاه در مقابل دیگر گوشی های مشابه

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر