Honor 5X بعد از عرضه سریعا بروزرسانی سیستم عامل را دریافت می کند ، بالاخره مارشمالو در کنار EMUI4 !

Honor 5X بعد از عرضه سریعا بروزرسانی سیستم عامل را دریافت می کند ، بالاخره مارشمالو در کنار EMUI4 !

خبرگزاری پی اچ اندروید (phandroid ) : گوشی هوشمند آنر 5X (Honor 5X) حتی هنوز در بازار عرضه نشده است اما هواوی گفته است که اولین بروزرسانی را به کاربران این دستگاه اختصاص می دهد . این گوشی هوشمند در حال حاضر پیش فروش شده است و در تاریخ 31 ژانویه (11 بهمن) در بازار عرضه می گردد . خبرهای منتشر شده حاکی از این است که هواوی می خواهد در همان روز عرضه ، بروزرسانی سیستم عامل را برای این گوشی هوشمند ارائه کند .

یکی از منابع خبری آنر گفته است :

ما می خواهیم 5X را به چند ویژگی که برای استفاده بلند مدت از نظر کاربر مهم تلقی می شوند ، مجهز کنیم . ابتدا اعلام می کنیم که آنر 5X بروزرسانی های نرم افزاری مرسوم مانند Android M, EMUI4 و پچ های امنیتی اندروید را دریافت می کند . انتظار می رود که اولین بروزرسانی OTA در تاریخ 31 ژانویه (11 بهمن) عرضه شود سپس کاربران بروزرسانی های دیگر را طبق روال عادی دریافت کنند . از ما خواسته شده است که بروزرسانی ها را ارائه کنیم از این رو آنر می خواهد این کار را انجام دهد . کاربران ما همیشه پیشنهاد ها و بازخوردهای مختلفی را به ما می دهند از این رو این گفته ها به هواوی کمک می کند تا با ارائه بروزرسانی ها ، تجربه استفاده از دستگاه را ارتقاء دهد .

انتشار این بروزرسانی یک خبر خوب است مخصوصا با توجه به این که گوشی های اقتصادی اغلب با تاخیر بروزرسانی ها را دریافت می کنند . می توان با اطمینان گفت که برای رفع برخی از مشکلات در تاریخ اعلام شده یک بروزرسانی ارائه می گردد با وجود این باید در نظر داشت که همیشه بین حرف و عمل فاصله زیادی وجود داشته است . نکته ای که باید در مورد این بروزرسانی مد نظر داشت این است که آپدیت کردن سیستم عامل اندروید مارشمالو و EMUI4 به طور همزمان یک فرآیند گسترده می باشد از این رو نباید انتظار داشت که این فرآیند در یک بازه زمانی معین و محدود صورت پذیرد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر