مایکروسافت از ویندوزهای قدیمی بر روی پردازنده های جدید پشتیبانی نمی کند

مایکروسافت از ویندوزهای قدیمی بر روی پردازنده های جدید پشتیبانی نمی کند

آیا به فکر خرید کامپیوترهای رومیزی برای ارتقای ویندوز سیستم های خود به ویندوز 10 هستید؟ مایکروسافت فاش کرده است که از اکنون، تنها، ویندوز جدید، پردازنده های جدید از AMD، اینتل و کوالکام را پشتیبانی خواهد کرد. برای مثال نباید از پردازنده های Kaby Lake انتظار داشت که ویندوز 7 را اجرا کنند.


حتی در مورد پردازنده¬های موجود نیز باید توجه بیشتری داشت. مایکروسافت لیستی از پردازنده های مبتنی بر Skylake را معرفی کرده که ویندوز 7 و 8.1 تنها تا 17 ژوئیه 2017 از آنها پشتیبانی می کنند. بعد از آن شرکت ها باید ویندوز خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند تا از کمک های مایکروسافت بهره مند شوند.
این خط مشی جدید به مایکروسافت کمک خواهد کرد تا یکپارچگی عمیق تری بین ویندوز و آخرین سخت افزارهای ارائه شده برقرار کند و شرکت ها را نیز مجبور خواهد کرد تا ویندوز خود را به نسخه های جدیدتر ارتقا دهند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر