چگونه از People App در ویندوز 10 استفاده کنیم؟

چگونه از People App در ویندوز 10 استفاده کنیم؟

بسیاری از ما در زندگی شخصی و حرفه ای خود، دارای آدرس ایمیل های متفاوتی هستیم. در عوض مدیریت آدرس بوک های مختلف و جداگانه، می توان از برنامه People app ویندوز 10 استفاده کرد که همه مخاطبان را یکجا در کنار هم قرار می دهد. با فیسیت همراه باشید.


People app در یک نگاه
People app می تواند به عنوان مرکزی برای تمام مخاطبین شما باشد. این برنامه یک مولفه مدیریت مخاطب است که می تواند اطلاعات زیادی را در مورد هر شخص در خود نگه دارد که شامل نام، آدرس ایمیل، آدرس منزل، شماره تلفن و بسیاری از جزئیات دیگر می شود. همانند اپلیکیشن های Mail و تقویم، People app نیز تنها با اکانت های آنلاین کار می کند. شما نمی توانید از این برنامه برای ایجاد و مدیریت مخاطبانی که به صورت محلی بر روی سیستم شما ذخیره شده اند، استفاده کنید.

Nikkhah7
هدف اصلی People app، ایجاد یک لیست تلفیقی از مخاطبان است که به ترتیب حروف الفبا در سمت چپ نشان داده می شود. در سمت راست نیز، جزئیات مربوط به مخاطب انتخاب شده، ظاهر می شود.
چگونه مخاطبان را به این برنامه اضافه کنیم؟
اگر مخاطبانی در اکانت های آنلاین مانند جیمیل، اوت لوک یا iCloud داشته باشید، می توانید تمامی آنها را به اپلیکیشن People app اضافه کنید. برای اضافه کردن یک اکانت، بر روی سه نقطه در سمت راست باکس جستجو کلیک کنید و Settings را انتخاب کنید.

Nikkhah8
هر اکانت دیگری هم در همینجا ظاهر می شود. بر روی Add an acoount کلیک کنید تا صفحه Choose an account نشان داده شود.

Nikkhah9
یکی از اکانت های آنلاین خود را انتخاب کنید و دستورات مربوطه را دنبال کنید تا به اکانت خود وصل شوید. سپس برنامه People App، مخاطبین را با اکانت های آنلاین شما سینک می کند. اگر شما اطلاعات مخاطب را بر روی دستگاه تغییر دهید، به صورت اتوماتیک، این تغییر در اکانت شما هم ثبت خواهد شد. یکبار که یک اکانت تنظیم شد، همه برنامه های مایکروسافت مانند میل، کلندر، پیپل و دیگر برنامه ها نیز می توانند از آن اطلاعات استفاده کنند.
چگونه مخاطب جدید اضافه کنیم؟
برای افزودن یک مخاطب جدید، دکمه “+” را که در بالای لیست مخاطبان قرار گرفته است، کلیک کنید.

Nikkhah10
صفحه ای برای اضافه کردن یک مخاطب جدید ایجاد می شود. اگر چندین اکانت داشته باشید، می توانید مشخص کنید که این مخاطب در کدام اکانت قرار گیرد ولی اگر فقط یک اکانت داشته باشید، مخاطب نیز به همان اکانت اضافه می شود.

Nikkhah11

صفحه مخاطب جدید فیلدهای بسیاری را به شما نمایش می دهد. می توانید تنها فیلدهایی را پر کنید که به آنها نیاز دارید. با فشار دادن کلید TAB از یک فیلد به فیلد دیگر حرکت کنید. برای تغییر برچسب یک شماره بین موبایل، خانه، محل کار و غیره، بر روی منوی کشویی کلیک کنید تا به برچسب بعدی بروید. “Add Photo” را انتخاب کرده تا عکسی را برای مخاطب خود از بین عکس ها انتخاب کنید.

Nikkhah12
“Other” را انتخاب کنید تا فیلدهای اطلاعاتی دیگری را به مخاطب خود بیفزایید. چندین فیلد موجود هستند، که شامل شرکت، سالگرد تولد و فیلدهای دیگر است. “Save” را کلیک کنید تا مخاطب به People app اضافه شود.

Nikkhah13
برای ایجاد تغییرات در صفحه مخاطب موجود، آن مخاطب را انتخاب کرده و بر روی آیکون مداد کلیک کنید. در عوض نیز می توانید بر روی مخاطب در لیست مخاطبین کلیک راست کرده و گزینه Edit را از منو انتخاب کنید.

Nikkhah14
به اشتراک گذاری مخاطب
به اشتراک گذاری مخاطب یک روش سریع و ساده برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات یک مخاطب با دوستان یا اعضای فامیل است. برای انجام این کار بر روی گزینه “More -> Share a contact” کلیک کرده و مخاطب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Nikkhah15

اگر گزینه اشتراک گذاری از طریق Mail انتخاب کنید و اطلاعات مخاطب را ایمیل کنید.

Nikkhah16

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر