بررسی مدل PE 60 از لپتاپ های MSI

بررسی مدل PE 60 از لپتاپ های MSI


سریPE  خیلی بیش از یک لپ تاپ، بلکه یک اثر هنری است. این لپ تاپ در عین پیشرفته بودن بسیار ساده و زیبا طراحی شده است. در طراحی این لپ تاپ بسیار تلاش شده است که همه ی جنبه های ظرافت، زیبایی، مهندسی و قدرت در نظر گرفته شود. از شاسی آلومینیوم نقره ای و براق این لپ تاپ لوکس لذت ببرید.

صفحه نمایش 15.6 اینچی در PE60 از نوع IPS، مات و antiglare است. msi با استفاده از فناوری اختصاصی خود (True Color Technology) تصویر را کالیبره میکند و رنگها را واضح، پرجنب و جوش، واقعی و همراه با جزئیات خیره کننده نمایش میدهد. این تکنولوژی مانع از خستگی چشم در استفاده طولانی مدت از این دستگاه میشود.

led

آخرین نسل پردازنده های CORE i7 اینتل
با استفاده از جدیدترین معماری و پشتیبانی از حافظه DDR4 در پردازنده های جدید CORE i7، موسوم به Skylake، شاهد پیشرفت های قابل توجهی در عملکرد بازی، پردازش داده های چندگانه، و اجرا و نمایش ویدیوهای با کیفیت 4K هستیم.

cpu

راه های جدید برای بازی با گرافیک nvidia gtx msi pe در اوقات فراغت را کشف کنید
وقتی شما در یک حالت خوب هستید لذت بردن از کیفیت بالای گرافیک تصویر فوق العاده و واضح آن می تواند مانند کشف یک ثروت غیر قابل باور باشد.

درست به رنگ زندگی
با استفاده از فناوری منحصر به فرد msi در رنگ تصویر، جهان را همانگونه که هست ببینید.

مخلوطی از کار، بازی و تماشا
با سری PE ، محل کار خود را به خانه بیاورید. این دستگاه با ارائه دو خروجی از طریق HDMI و مینی پورت به شما امکان میدهد همزمان چندین کار را با هم انجام دهید.

پشتیبانی از رم DDR4
بهترین عملکرد ممکن از لپ تاپ خود با سری رم های DDR4 که عملکردی 32 درصد بیشتر از رم های سری قبل به شما خواهد داد را دریافت کنید.

ram

USB3.1
انتقال بازی، فیلم، و موسیقی از طریق USB هیچگاه سریعتر از این نبوده است. USB3.1 انتقال اطلاعات با سرعت نور را تا 10 گیگابیت بر ثانیه به کاربران هدیه میدهد.

features layout 9 110215

بهترین در کلاس های صوتی
این سری لپ تاپ با ارائه تکنولوژی های منحصربفرد DYNAUDIO, Nahimic, Audio Boost بهترین سینمای خانگی در لپ تاپ شماست. استفاده از طلا در جک های خروجی صدای این لپ تاپ، عمر طولانی و صدایی بدون نویز را برای شما به ارمغان می آورد.

features layout 10 110215

خنک مثل یخچال
استفاده از دو فن در این دستگاه قدرتمند بیشترین جریان هوا را در کل فضای دستگاه راه انداخته و به شما اجازه چندین کار همزمان و روشن گذاشتن تا مدت طولانی را میدهد.

features layout 12 110215

 این بررسی، توسط مجید خوشمکانی و مژگان طیبی تهیه شده است.

 

 

 

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

AMIN

چهارشنبه, 06 مرداد 1395

یک نوتبوک با امکانات گیمینگ برای گیمر ها و افراد حرفه ای

پاسخ

ثبت نظر